Vad tyckte ni om första avsnittet i lördags?
Själv var jag som vanligt laddad efter en längre tids fisketorka på tuben.
Dock insåg jag efter ett fåtal minuter att detta blir ingen höjdarsäsong...
Inget Vision, inget Daiwa, inget Headbanger, inget Leach.
Bauer har ju varit med från början och SKA bara vara med, kanske blir lite extra besviken pga att jag känner honom lite privat.
Istället fick man dras med ett helt hop nya team som man aldrig hört talas om.
Det spekulerades i kommentarerna på youtube om nån slags "skandal" förra året vilket kanske låg till grund att en del av ovan lag inte är med i år, nån som vet nåt om detta?
Där nämndes också att Vision eventuellt hade avböjt att medverka pga att det nya laget Frapp har rysk anknytning.
Jag blev hur som helst långt ifrån imponerad av avsnitt 1 och är inte säker på om jag kommer fortsätta titta alls.
Själv var jag som vanligt laddad efter en längre tids fisketorka på tuben.
Dock insåg jag efter ett fåtal minuter att detta blir ingen höjdarsäsong...
Inget Vision, inget Daiwa, inget Headbanger, inget Leach.
Bauer har ju varit med från början och SKA bara vara med, kanske blir lite extra besviken pga att jag känner honom lite privat.
Istället fick man dras med ett helt hop nya team som man aldrig hört talas om.
Det spekulerades i kommentarerna på youtube om nån slags "skandal" förra året vilket kanske låg till grund att en del av ovan lag inte är med i år, nån som vet nåt om detta?
Där nämndes också att Vision eventuellt hade avböjt att medverka pga att det nya laget Frapp har rysk anknytning.
Jag blev hur som helst långt ifrån imponerad av avsnitt 1 och är inte säker på om jag kommer fortsätta titta alls.
Kommentera