Tips på bra fisketävlingar på Youtube? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på bra fisketävlingar på Youtube?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Tycker överlag att de flesta fisketävlingar/ produktioner ska minskas. Förstör väldigt mkt. Få ett fiskekort i Hossmoån nu förtidien är nästan omöjligt efter alls videos därifrån. Fiska Gädda I Vänern gjorde man ostört förut innan Söders pike fight förstörde allting..

    Kommentera


    • #12
      Tack för lite nya kanaler att följa.

      Personligen hamnar kanalgratis i gruppen av program man inte tittar på aktivt, förutom Fly VS Jerk. Resten känns alldeles för riktat till en åldersgrupp jag inte i närheten tillhör med mina 36 somrar. Förstår att det drar mycket tittare av yngre modell men för mig blir det lite för mycket bolibomba av det hela.

      Funkar att ha rullande i bakgrunden men jag hämtar varken inspiration eller tips därifrån trots IRL vän tipsat om kanalen.

      Jag är på alla sätt en nybörjare med ca 9 mån gäddfiske under bältet men känner likväl att det inte finns något lärande att hämta där.

      Fungerar att ha rullande i bakgrunden dock.

      Whitewater label med Sean Witt, Trumman/CWC och LMABUK innan dom bytte namn till pike&perch och bytte värd var helt klart mest lärorikt av det jag hittat. Sen Dan Bucknsll slutade/gav iväg kanalen så slutade jag titta faktiskt.

      Man får absolut inte glömma Pikeknights svenska kanal, där väntar jag på nya avsnitt. Mini är verkligen metodisk och testar massa nytt som jag sen snöat vidare på

      Utan tvekan bästa gäddkanalen. Jakt på taggiga löjor är helt ointressant för mig.

      Snagged bros från UK är underhållande att titta på trots deras PF sponsring.

      Fridens!

      ​​​​​

      ​​​​​

      ​​

      ​​
      ​​​​
      ​​​​​​
      ​​​​​​


      ​​​

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
      11 svar
      1 226 visningar
      3 gillar
      Senaste inlägg .art
      av .art
       
      Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
      7 svar
      1 243 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg mariahcarey  
      Startad av Henke E, 2022-11-13, 19:59
      3 svar
      1 295 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Mathias 70  
      Startad av Henke E, 2022-11-14, 00:40
      5 svar
      729 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg anteman
      av anteman
       
      Startad av Henke E, 2023-04-30, 21:59
      11 svar
      1 620 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg Cosmoz 08  
      Arbetar...
      X