word!!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Missade just jerkfisket på jakt&fiske
Collapse
X
-
Nejdå självklart kollar jag, fiske är fiske och all fiske på TV bör uppskattas. Men Williams flummiga och filosofiska snack blir bara för mycket Alla som sett på programet vet vad jag menar.
''Harva efter en sunkig gädda''? Jag skall iaf spendera hela våren på gäddfiske, och jag är nog inte ensam. Sen om en 5 åring klarar det tvivlar jag på, jag klarade det iaf inte som 5 åring.
Till skillnad från en sunkig harr eller öring?
Många gånger läser man om sågningen av de olika programen och sättet det klankas ner på vissa typer av fiske och då av någon anledning så är det "petfisket efter öring, harr osv" som får ta mycket stryk. Jag anser egentligen inte att en 5-åring kan gäddfiska, att de andra är tråkiga ryckfiskare eller att gäddor är sunkiga utan respekterar alla former av fiske och TITTAR på alla fiskeprogram med lika mycket nöje. Skulle det däremot vara ett program om en fiskeform eller ett fiske jag inte tycker om så låter jag helt enkelt bli att titta på det. Skulle jag ändå "genomlida" det så går jag inte in och skriver skit om det utan konstaterar bara att det inte är något för mig.
Jag är säkert inte ensam om att tycka om att titta på Williams program och gilla hans flummiga sida men här inne är det ju nästan fult att ha den åsikten.
Om man nu tycker att det är så illa så skriv några rader till TV4 och för fram era åsikter så kanske de byter programledare.
Skitfiske på er alla - oavsett fiskeform!
Kommentera
-
tyckte själv att de va skit dåligt och william ser ju ut att ha hamnat på fel ställe han passar bättre vid ett skrivbord tycker jag hoppas dom byter ut han...
tycker att fiskedrag nästan va bättre dom va lite dryga men dom var då fan så mycke bättre på att fiska...såg ni tex för ett tag sen när de var jakt&fiske då var de William och Martin faklind som var ute och jerkfiskade med nån guide och william kunde ju inte ens hålla i spöet rätt....
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Henrik Nordberg Visa inläggFör att citera den gode Homer Simpson: "Booooring!" Är det bara jag som tycker att William borde ersättas av någon annan?
Ja håller med tabrort skiten.
Jag tar jobbet iställe.....
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 238 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art