Ursprungligen postat av Kulfisk
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fisk i orörd liten pöl - Linan går av två gånger
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Maackan Visa inläggMysig film,instämmer att du bör skaffa tafs troligtvis var det gädda som nöp av linan,dem har ju rätt mkt vassa tänder dem bastarderna ett annat alternativ är att det var en bättre öring och linan gick för att den var gammal och väldigt sliten/svag.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Phil Visa inläggTack så mycket! Jo, nästa gång jag drar dit får det bli ett gäng tafsar med =). Trodde aldrig att jag skulle kroka i något så stort i en så pass liten pöl.
Baserat på att linan gick av så kan det var en pyttegädda med.
Får dom bara linan rakt i "saxen" så går linan av helt utan motstånd typ.
Känner igen det från gösfiske typ, kan bara bli en tom känsla i spöt när gäddan klipper linan direkt.
Men det lär du redan veta såklart
Men min önskan är att det var en best såklart!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Gick tillbaka och fick min revansch! Inte helt säker på att det är samma fisk, men med tanke på hur liten sjön är så tror jag det.
Kroken lossnade av sig själv och jag lyckades sätta tillbaka fisken efter bara några sekunder. Ville inte riskera att skada kungen i den lilla sjön =). Gäddan tycker jag ser relativt "gammal" ut, om man kollar på gäddans kropp.I went back to the small hidden lake to try and get revenge on the big fish that broke my line twice!. And I got him! I was so happy that it was such a clean...
- Gillar 1
Kommentera
-
ja därserman,kul med små tjärn med i princip nada fisketryck! men är det inte lite väl grönt på träden och buskagen för att vara filmat nu i dagarna?Min fiskeblogg:
www.marcusfiske.blogspot.se
- Gillar 2
Kommentera
-
Ursprungligen postat av DrusillaFallonTack för att du delar med dig, jag såg den här filmen!
Ladda ner ringsignaler till din telefon på klingeltone-kostenlos.deMin fiskeblogg:
www.marcusfiske.blogspot.se
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 242 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art