Flöde, det är dem jag har, quiver heter de ju för f-n... Det var det värt att byta några gånger för att få dem i hållbart utförande, men alla är tyvärr rätt kassa i rullfästet. Jag har två perfekta, och ett i reserv, vågade inte lita på att två skulle hålla. Jag har inte tittat efter nya sedan jag köpte dem, och till och med nekat en dröm-deal på några oanvända kevlex extreme barbel, till halva nypriset, för jag ändå är så nöjd... Har dessutom alldeles för mycket spön redan. Inte ens en köptorsk som jag kunde köpa spöna bara för att de var billiga och underbara...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Troligvis inte ett Ron Thomson spö han andvänder =P
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av peterFlöde, det är dem jag har, quiver heter de ju för f-n... Det var det värt att byta några gånger för att få dem i hållbart utförande, men alla är tyvärr rätt kassa i rullfästet. Jag har två perfekta, och ett i reserv, vågade inte lita på att två skulle hålla. Jag har inte tittat efter nya sedan jag köpte dem, och till och med nekat en dröm-deal på några oanvända kevlex extreme barbel, till halva nypriset, för jag ändå är så nöjd... Har dessutom alldeles för mycket spön redan. Inte ens en köptorsk som jag kunde köpa spöna bara för att de var billiga och underbara...sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av peterTrampade jag på en liten känslig Rompa-Tompa-Tå nu eller??? Det är bara att gratulera till att 4 av 5 spön håller. Det är enligt min erfarenhet nästan vanligare att det är tvärt om, man får byta en massa spön, tills man hittar ett som kommer upp i godkänd kvalite´... När jag för ett par år sedan bröt mitt gamla löfte att aldrig mer köpa RT, så fick jag byta dessa två spön totalt fem gånger. Det var allt mellan mögliga korkhandtag, allmänt kassa korkhandtag, glappa holkar och kassa spöringar. De spön jag till slut fick tag i var inte ett dugg lika RT, för de var både hållbara, riktigt sköna och smäckra. Så jag håller fast vid min "rätt löjliga" kommentar:
ÄVEN EN BLIND HÖNA HITTAR IBLAND ETT KORN
Allvar - mögliga korkahandatg och sen skyller du på spötillverkaren?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleXNåja, håller gör alla fem, det sista är, precis som Flode säger, i stil med Red Fox och inget som jag fiskar med om jag inte måste...
Allvar - mögliga korkahandatg och sen skyller du på spötillverkaren?
Nej just möglet kan jag kanske inte hålla dem till svars för, spöt kan ha möglat vart som helst... Men det är ju rätt typiskt att det händer just dessa spön, och inte dem som kostar dryga tusenlappen till. Kanske det är någon annans fel att de glappat i holkarna också??? För att inte snacka om ena klingan som hade en överlackad skada, det är nog brevbärarens fel! Jag har som sagt hittat två modeller av RT, som efter lite byten håller för drömfisken, och dessutom är riktigt sköna att fiska med. Dessa två små korn hittade den blinda lilla hönan vid namn RT.
Allvar - Sluta leta efter enstaka eventuella fel i påståenden, och inse att du FÖR DET MESTA får vad du betalar för.mer minor i trålarna
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 502 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |