Konstigt fiskefolk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Konstigt fiskefolk

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Om jag inte är helt fel på det så bor vi väl i sverige och inte i "wannabe hoodnigga america land"?

Löjliga killar helt enkelt..

Kommentera

Ursprungligen postat av Grillen
      Tror grabbarna övedriver lite...
      Vet inte om jag behöver säga så mycket om deras gäddfiske mer än att jag hatar den typen av fiskare, ni kommer förstå när ni tittat på filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=_3SFYcBIb-c
      Jag e rätt säker att du satt o kollade denna på¨fragbite inatt =) BLev en del uppståndelse där bland alla catch o relesare. Jag nickar G1zm0 där, du?

Kommentera

Skulle jag skriva vad jag tycker om de killarna så skulle de bli borttaget med en gång!

Kommentera

humor på hög nivå. Vissa borde tänka efter innan dom kallar andra för idioter. Dom flesta av er har garanterat behandlat fisk på likadant sätt i början av era fiskekarriärer.

Kommentera

Ursprungligen postat av vibrax
            Jag e rätt säker att du satt o kollade denna på¨fragbite inatt =) BLev en del uppståndelse där bland alla catch o relesare. Jag nickar G1zm0 där, du?

Jodå det stämmer, fick syn på den nån gång nu inatt.

Går under "Grillen på fragbite.
            #Fiskesnack @ Quakenet

Kommentera

Ursprungligen postat av jerkasbackforpicks!
              humor på hög nivå. Vissa borde tänka efter innan dom kallar andra för idioter. Dom flesta av er har garanterat behandlat fisk på likadant sätt i början av era fiskekarriärer.
              jag har aldrig dödat en gädda genom att försöka trycka en kniv genom skallen på den. om jag dödar en gädda så slår jag den i huvudet. om jag ska plocka upp en gädda ur vattnet så försöker jag inte att få upp den genom att hugga den med en kniv. dom där grabbarna skadar fisken för skojs skull inte på grund av okunskap. dom gav ju inte gäddan direkt världens snabbaste död dom plågade den ju. jag har aldrig försökt att behandla en fisk illa vilket idioterna i filmen gör.

Kommentera

eeey broshor. vi bor i sverige du vet! så beté er som vanligt folk för fan! flytta till något u-land om ni vill vara som "***x" ni är totalt löjliga när ni håller på som ni gör. hoppas båten sjunker nästa gång!
                Senast ändrad av Quivertip; 2009-07-21, 22:27. Anledning: rasistiskt

Kommentera

Mycket märkliga saker man kan hitta på YouTube…

Här är en annan version av amatörfiske - lite mer harmlöst sådant.

Kommentera

Ja, vi uttrycker oss alla kanske inte riktigt så när adrenalinet slår till fast det är en icke oväsentlig del av varför i alla fall jag fiskar. Annars kunde jag nöja mig med långa promenader i skogen eller campa, om det bara var naturupplevelsen som lockade.
                    Det tillhör kanske inte vardagen, men vist har jag stått i en båt och vrålat efter att ha landat en FISK.

Att hugga en gädda med kniv ser kanske inte så smakligt ut men det var ju vad han kunde komma på för att försöka få upp gäddan, har man ingen håv och inte vet hur man lyfter den utan vad göra? Dessutom kan man i vilken fiskebutik som hälst köpa sig en gaff.

Och att avliva gäddor genom att tycka en kniv genom hjärnan är nog inte helt ovanligt. Har själv blivit förevisad detta av en fiskeguide i Blekinge.

Sen kanske vi ska tänka på vem vi kallar för muppar etc. Att som jag årligen lägga många tusen på fisket och gud vet hur mycket tid, betraktas inte som helt normalt av medelsvensson.

Kommentera

Ursprungligen postat av Grillen
                      Tror grabbarna övedriver lite...
                      Vet inte om jag behöver säga så mycket om deras gäddfiske mer än att jag hatar den typen av fiskare, ni kommer förstå när ni tittat på filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=_3SFYcBIb-c

Hahaha vilka skön killar , men dom skulle döda den på ett annat sätt

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                      11 svar
                      1 246 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg .art
                      av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      7 svar
                      1 282 visningar