Holgersson va ju lite halvkryptisk i fisheco avsnittet om perch fight, tror han är med också
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Perch Fight 2018
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Luthman Visa inläggSkulle väl kunna vara Robbo Jonsson också? Tillsammans med Fränstam alltså. Och eftersom Mojoboats antagligen är med och sponsrar så är det väl inte orimligt att Shargi också är med. Plockar de upp Westin så lär väl Jörgen Larsson och/eller Dejan Milosevic vara med.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av nathe01 Visa inläggHolgersson va ju lite halvkryptisk i fisheco avsnittet om perch fight, tror han är med också
Kommentera
-
Kan bara avslöja att jag är med i Perch Fight och att det kommer fiskas mycket abborre på hårda beten
(som jag även sa i livefisket)
Tror det blir en fantastisk produktion då Freewater i princip lyckas snäppa upp sig varje gång man filmar med dem!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MastaPike Visa inläggKan bara avslöja att jag är med i Perch Fight och att det kommer fiskas mycket abborre på hårda beten
(som jag även sa i livefisket)
Tror det blir en fantastisk produktion då Freewater i princip lyckas snäppa upp sig varje gång man filmar med dem!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggJa jag har inga tvivel på att det kommer bli skitbra, med Freewater Pictures kan det liksom inte gå feledit: Spoiler bortplockad
Senast ändrad av odevetu; 2017-11-02, 19:16.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av odevetu Visa inläggJo ska bli riktigt kul att se Perch Fight, Freewater Pictures är de som gör klart bäst produktioner i dagsläget enligt mig. Lite synd på spoilern dock, har inte hunnit med att se sista avsnittet ännu...
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt avslöjande.
Kommentera
-
Söder: Henke och Nicklas
Abu: Tobbe Fränstam och Håkan Franson/Robbo
Westin: Jörgen Larsson och Dejan Milosevic
Storm: Holgersson och ?
Mojo: Sharghi och ?
Andra tips??
Tycker det är dags att släppa deltagarna nu... det är ju knäpptyst bara om perch fight. Behöver ju ändå hålla lite liv i det. Att släppa lagen och deltagarna hade ju fixat det...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 480 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |