raniceps: jag är ganska säker på att det är ormvråkar
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Film från Abborrfisket 2003-04-19 av Raniceps
Collapse
X
-
Aha, jag som trodde det var någon form av "Jag skäms över mig själv.. eller något" hehe.
Fridykning är väldigt givande.
Åk ut till "Pölen" på Ekerö. Mycket klart vatten, ibland ser man Karp där också.
Originally posted by raniceps
ljohan: Han som fiskade ville inte bli utlagd på nätet, vet ej varför.
JD: Sjön på filmen är ett av få ställen jag inte vill avslöja. Anledningen är att det är en liten tjärn med bara några få abborrar som knappt tål något fisketryck.
Men det finns gott om andra bra abborrsjöar. Testa Sisjön, har sett riktigt stora stim med abborre där vid fridykning. I och utanför nordvästra viken i sjön brukar dom hålla till. Kan dock vara luriga att locka till hugg ibland. Fångades en borre på 1,6 kg där för något år sedan om jag inte har fel.Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
-
JD: Trist med trassel. Det gäller att passa på på näbbgäddan nu, den är nog inte kvar på det grunda länge till. Går ju visserligen bra att fiska på andra ställen senare.
ljohan: Karp låter skoj, dock är det en bit att åka till Sthlm för att fridyka (bor i Gbg)
Kommentera
-
Originally posted by raniceps
JD: Trist med trassel. Det gäller att passa på på näbbgäddan nu, den är nog inte kvar på det grunda länge till. Går ju visserligen bra att fiska på andra ställen senare.
ljohan: Karp låter skoj, dock är det en bit att åka till Sthlm för att fridyka (bor i Gbg)Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
-
Nu är filmen flyttad till en snabbare server.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 237 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art