Lägg upp era filmer på google video -enkelt o snabbt! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lägg upp era filmer på google video -enkelt o snabbt!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lägg upp era filmer på google video -enkelt o snabbt!

Efter att mitt webbhotell stängde ner min hemsida/ftp-konto så har jag letat efter ett bra ställe att lägga mina filmklipp på...

Jag laddade upp filmklippen till http://video.google.com och bara några timmar senare var de granskade och klara att dela ut till de som vill se

Mitt tips till er som vill dela med er av era fiskeupplevelser på video är alltså att använda er av denna tjänst som är väldigt lättanvänd (enligt mig iaf...)

Detta kan ju vara en ännu större idé nu när Pirate Bay ligger nere dessutom slipper man seeda och ha datorn igång dygnet runt

Åsikter?!?
    Det ordnar sig!

jag la upp en Red Orchestra Ostfront 41-45 spel/frag video där men dess kvalitet blev så himla mkt sämre...

jag hade rekommenderat youtube.com som verkar vara snällare mot olika mediatyper

Kommentera

Ursprungligen postat av donsko
      Efter att mitt webbhotell stängde ner min hemsida/ftp-konto så har jag letat efter ett bra ställe att lägga mina filmklipp på...

Jag laddade upp filmklippen till http://video.google.com och bara några timmar senare var de granskade och klara att dela ut till de som vill se

Mitt tips till er som vill dela med er av era fiskeupplevelser på video är alltså att använda er av denna tjänst som är väldigt lättanvänd (enligt mig iaf...)

Detta kan ju vara en ännu större idé nu när Pirate Bay ligger nere dessutom slipper man seeda och ha datorn igång dygnet runt

Åsikter?!?

Tack så hemskt mycket för tipset!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
      12 svar
      1 501 visningar
      3 gillar
      Senaste inlägg Piscantur stercore  
      Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
      7 svar
      1 305 visningar
      1 gilla