Ursprungligen postat av Andy Lee Johansson
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Film: Pike Fight 2016 - Tisdagar kl 20
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggHåller med till fullo i båda avseenden. Svenska sjukan brukar jag säga, inte bara här utan näranog all svensk filmproduktion har svårt med ljudet med hög musik eller bakgrundsljud och dåligt talljud... Jag brukar texta när den möjligheten finns...
Samma sak på många jänkefilmer med.
Man höjer så man ska höra vad de säger (streamar mycket otextat) och sen PANG! En kanon smäller och man är halvt döv resten av kvällen.Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
Var på en guidning med Ronny efter borre på Mälaren för ett par år sedan, fan vilket fiske vi hade och vilken ögonöppnare att med kunskap finner man fisk. Hade inte tagit många borrar i Mälaren tidigare men under dem timmarna tror jag vi håvade mellan 150-200st.
Så måste säga att jag hoppas ”gubbarna” vinner!
Många +++++ till FWP-grabbarna för ännu en grym produktion!
Kommentera
-
Tjääna
Gillar verkligen den här produktionen. Bra med svenska, därför att det blir ett betydligt bättre/roligare/intressantare snack från deltagarna. Den enda kritiken är väl lite väl krystat produktsnack. Ronnys kommentar "Westins beten om gäddan själv får välja" (tror det va så han sa) är redan en roligt pinsam klassiker om jag får bestämma.
Bra jobbat
Bb
Kommentera
-
Utan reklam hade inte programmet ägt rum, punkt. Det är inte gjort för att vi ska njuta utan för att kränga prylar, tycker man ska vara glad för att programmet görs och delas med alla helt gratis istället för att gnälla på att dom snackar beten.
Kommentera
-
Visst det blir mycket reklam men.....Det blir en ärlig reklam.
Jag menar, vem som helst kan få en fisk på ett bete, hänga ett annat bete i munnen, ta några bilder och sedan påstå att just "det" betet är helt outstanding.
På film blir det svårare att smussla.
Självklart är respektive team "tvungna" att använda sig av företagets beten men för vår, konsumenternas del, är det en fördel. Det blir ju mer liknande ett produkttest istället för reklam. Vi får se vad som funkar. Får kanske till och med reda på varför det funkar.
Alla de tävlande är supervassa fiskare som lägger hundratals timmar på vattnet varje år.
Varför väljer de just det betet? Med den färgen, formen, storleken under just de förhållandena? Hur riggar dom gummijiggarna? Vilka spön använder de och med vilken aktion?
Tar man reklamen "på rätt sätt" kan det istället för att vara gäsp....tråkigt, faktiskt vara riktigt lärorikt!
Mitt tips: Håkan Fransson sopar mattan med dom andra. Tobias har tagit honom till exakt rätt plats vid exakt rätt tidpunkt men ändå är fisket segt. Håkan står och dagdrömmer medan han lätt orytmiskt bara vevar in jiggen. Koncentrationen och tävlingsgnistan har falnat för länge sedan.
Då öppnar sig ett gap därnere och brutalt inhalerar jiggen. Håkan tror först det är ett bottennapp innan det börjar röra på sig och det blir en stenhård kamp.
Gäddan kommer att väga över 12 kg.
Är helt övertygad om att det blir så.....
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Anvihl Visa inläggUtan reklam hade inte programmet ägt rum, punkt. Det är inte gjort för att vi ska njuta utan för att kränga prylar, tycker man ska vara glad för att programmet görs och delas med alla helt gratis istället för att gnälla på att dom snackar beten.
Vet inte om jag tolkat dig rätt men.
Vem är det som är emot reklamen och vem är det som gnäller över betespresentationer?
Vem är det som inte förstår att sådana här produktioner är beroende av reklam?
Vem är det som inte är glad över den här produktionen.
På dom igen
Bb
Kommentera
-
Jag tycker dessa produktionerna är grymma.
Själv tycker jag det är kul att se att killarna är ambassadörer för sina märken. Också kul att se vad dom fiskar med och att det är så brett. mycket gummi från ABU och Storm medan Westins fiskar sked m.m och Söder med spinnerbaits.
Visar ju att all beteshysteri som finns är mer för fiskaren.
Ser fram emot nästa avsnitt!
Vill man inte vänta och köra binge-watching istället, vänta och se alla 6 avsnitt i streck...
Kommentera
-
Jag gillar att dom säger vilka bete det är
Antecknar, tittar klart och sen snabbt in med en beställning om jag inte redan har dragen
Håller på ABU men skulle va lite kul om gubbarna med Haspelrullar gick och vann
Jävligt nice produktion varje fallDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 493 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |