Film: Pike Fight 2016 - Tisdagar kl 20 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Film: Pike Fight 2016 - Tisdagar kl 20

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Freewater gör riktigt bra skit!. Älskar Tobias fränstam med riktigt härlig och informativ att följa oavsett vad han sysslar med
    Senast ändrad av Huotaris; 2016-12-28, 19:28.

Kommentera

Alla lag har ju sin egen härliga dynamik! Abu som du nämner ovan, Westin med svordomar och danska i en trevlig cocktail, Storm visar på glad och lättsam attityd med leende dalkarlar (var det inte Holgersson som ropade ut "Det är så jävla kul att fiska!", som vilken dödlig fiskenörd som helst!), och Söders tycks vara både nervösa - fullt rimligt som utmanare! - och förväntansfulla, med både glädje och allvar mellan Nicklas och Henrik.

Kommentera

Lite eftersnack från Mikko Seppänen (Team Storm). Imorgon kl 20 sänds avsnitt 2 av 6

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=T4F8W_fIMRE
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Kul att se lite "hemmavatten". Håller på Westin... Blir t.o.m sugen på att fiska gädda. Tyckte mig se i trailern att de drar norrut under Mörköbron. Vet inte vilket datum det spelades in men jag kan ha varit i vägen några gånger då jag och familjen var ute på lite "söndagsfiske". Tyckte det såg ut som några proffs. Kan det ha varit 1:a oktober?

Kommentera

Kul att se att fiskemedia utvecklas. Bara 15 år sedan Mountain Media filmade sina produktioner i VHS-kvalite.

Kommentera

Får bryta av med att säga att jag inte tyckte det var lysande.
              Mer fokus på poängräkning än fiske.

Räknade inte antalet gånger man gick igenom poängen men det kändes som att det tog upp halva avsnittet.

För att dryga ut och vinna minuter eller för att försöka få det mer spännande....

Snyggt filmat helt klart men det är inte allt.

Perch Pro tyckte jag var betydligt bättre.

Håller med om engelskan i vissa fall men där är det ju med en del från andra nationer och då blir det en helt annan innebörd med engelskan.

Kommer titta på det och kommer tycka det är ok, kanske tom bra.
              Men kommer inte påstå att det är bättre än de andra, för enligt min åsikt är det inte det. Snyggare kanske.... men inte bättre.

Men bara en åsikt
              Ingen fisk är chans för fisk.
              https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
              https://www.youtube.com/user/jurgenjons

Kommentera

Asså jag blir säkert bannad från denna post, men kan fan inte hålla mig. Att dom pratar engelska har ju med att göra att dom måste nå ut till tittare utanför Sverige. Försök att förstå hur dyrt det är att driva en kanal som ger oss tittare gratis film. Hur ska dom kunna det ( oavsett företag ) utan massa spons och engelsk talande. Det bor cirka 9miljoner plus människor i Sverige. Hur många tror ni tittar på fiske? Inte så många.

Ni kan ju testa och starta upp en kanal och anställa en par filmare och se hur långt ni kommer att överleva utan spons? Och varför skulle nån sponsra om inte deras produkter visas titt som tätt? Jämför de svenska produktionera med de amerikanska där det är reklam var 3 minut.

Svenska produktioner oavsett företag är många gånger bättre än de amerikanska.

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
                  Asså jag blir säkert bannad från denna post, men kan fan inte hålla mig. Att dom pratar engelska har ju med att göra att dom måste nå ut till tittare utanför Sverige. Försök att förstå hur dyrt det är att driva en kanal som ger oss tittare gratis film. Hur ska dom kunna det ( oavsett företag ) utan massa spons och engelsk talande. Det bor cirka 9miljoner plus människor i Sverige. Hur många tror ni tittar på fiske? Inte så många.

Ni kan ju testa och starta upp en kanal och anställa en par filmare och se hur långt ni kommer att överleva utan spons? Och varför skulle nån sponsra om inte deras produkter visas titt som tätt? Jämför de svenska produktionera med de amerikanska där det är reklam var 3 minut.

Poppers man -
                  Jag personligen tycker att, min högst personliga åsikt, att Fly vs Jerk eller Perch Pro är jättekul tävingsformat. Allting går att utveckla och jag vill gärna se någon poäng för tex även längsta fisk.
                  Dock är språket en enorm utmaning för dessa program. Eftersom någon är svensk-, fransk- eller tysktalande som modersmål helt enkelt inte kan uttrycka sig tillräckligt väl på engelska. Detta baserar jag på egna erfarenheter.

Detta är inte för att kasta skräp på någon men jag följer också flera amerikanska vlogare som är killar mellan 20-30+ år som jag anser gör bättre filmer än andra svenska kanaler. Man tjänar pengar på youtube och därför hävdar jag det är bättre för tittarna (läs oss) om programmen textats.
                  Titta på Where the big fish rises. Utmärkt.

Pike Fight är awesome! Med bra filmning, upplägg och det är superkul profiler med.
                  Jag kommer titta och mest troligt gilla varje minut.
                  Är 12 minuter till avsnitt 2 släpps och jag kan knappt vänta

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg

Men då kan man ju Texta det så andra länder kan se. Man får inte glömma en viktig sak.
                    Utan Svenska fiskare hade kanalen inte lyckats
                    Dom har ju inga problem och texta vissa inlägg

Sorry, var tvungen att svara

Men nu ser jag fram emot Pike Fight

Classe
                    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                    Flugfiske är en Livs-stil
                    2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Pike Fight 2016 avsnitt 2 är ute nuuu...

Länk: https://youtu.be/2pwXJhk2QVU
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                      11 svar
                      1 237 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg .art
                      av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      7 svar
                      1 258 visningar