Dessutom i slutändan till välgörenhet!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Film: Pike Fight 2016 - Tisdagar kl 20
Collapse
X
-
Fan vad tråkigt det känns när i alla bara är ute efter att kasta skit Johan Ruhe och Kanalgratis. Fyn fan vad det suger. Sen var inte denna serie nåt nyskapande alls, bara en kopia på FVJ.
En tävling med en äldre herre som verkar svära bättre än han fiskar. Hoppas det blir ändring på det.
Kommentera
-
Jag tycker det första avsnittet var riktigt riktigt bra! Gillar filmningarna, snacket och upplägget skarpt
P.s. Vi kan väl hålla diskussioner ang andra filmskapare utanför denna tråd. Här fokuserar vi på Pike FightC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggFan vad tråkigt det känns när i alla bara är ute efter att kasta skit Johan Ruhe och Kanalgratis. Fyn fan vad det suger. Sen var inte denna serie nåt nyskapande alls, bara en kopia på FVJ.
En tävling med en äldre herre som verkar svära bättre än han fiskar. Hoppas det blir ändring på det.
Kommentera
-
Jag har gillat Freewater Pictures sen första filmsläppet på youtube.
Galet fina produktioner & det senaste igår, var verkligen ingen besvikelse.
Jag håller på Team Abu.
Att prissumman går till välgörenhet är något jag gillar skarpt.Bara ett kast till..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggFan vad tråkigt det känns när i alla bara är ute efter att kasta skit Johan Ruhe och Kanalgratis. Fyn fan vad det suger. Sen var inte denna serie nåt nyskapande alls, bara en kopia på FVJ.
Kommentera
-
Ännu så länge är Abu favoriten. Kombinationen av Fränstams supernördighet och vinna eller försvinna-attityd och Franssons avslappnade rutin och lågmälda humor är ju helt lysande. "Är det ett äkta pileträd vi har fångat?" Eller hur var det Fransson sade?
Blir spännande att följa detta!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 237 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art