Film: Pikehunt, Fear No Fish! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Film: Pikehunt, Fear No Fish!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

En torrentfil är bara en "karta" över var ett visst program (ex. bitcommet och bittorrent) kan ladda ned filmen ifrån. Ladda ned Bitcommet eller Bittorent och öppna torrentfilen med någon av dessa, filmen kommer då att börja laddas ned..

Bittorrent
    [FONT=Courier New]Är det inte restskatt så är det förstoppning.. Riktigt glad får man aldrig va..[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Ola
      Jag är helt novis på detta, vad är bitcomet?
      www.google.se brukar fungera finfint i sådana situationer Finns t.o.m. en klicklänk på TPB som säger "för att ladda ner denna filen behöver du ett prog såsom Bitlord" över alla torrentfiler har jag för mig ?

Om du tycker det verkar krångligt skall du inte göra dig det besväret för att få ner filmen, tror du kmr bli rätt besviken.
      sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
        www.google.se brukar fungera finfint i sådana situationer Finns t.o.m. en klicklänk på TPB som säger "för att ladda ner denna filen behöver du ett prog såsom Bitlord" över alla torrentfiler har jag för mig ?

Om du tycker det verkar krångligt skall du inte göra dig det besväret för att få ner filmen, tror du kmr bli rätt besviken.
        Det var nån som la upp en länk till bittorrent som löste problemet.
        Nu är den på väg ner men jag avbryter nog idag för att fortsätta någon annan dag.
        Ola

Kommentera

Vet ej om detta kommer hjälpa någon men iaf:

1. Installera BitComet från http://www.bitcomet.com/ .

2. Gå in på http://thepiratebay.org/details.php?id=3448436 och välj ladda ner.

3. Nu borde det komma upp en ruta i BitComet där du väljer vart du vill ladda ner filmen. Välj ett bra ställe.

4. Det laddas ner.

5. Det blir klart.

6. Titta på filmen.

Om det kommer upp en ruta om att spara eller öppna är det bara att öppna.
          Mvh,
          Adde

Kommentera

Fan vad less jag blir 4 seeders. De flesta kan inte ha 1:1 ratio på denna filmen.

Vet fan inte om jag orkar lägga upp någon XViD version på denna.

Får se om jag har mer ork imorrn.

Kommentera

Kul att du är positiv som vanligt Flode, fan alltså antingen så har du väldigt lite och att göra om dagarna eller så har du haft en förbannat missanpassad uppväxt då allt är skit, jag kan bara säga att det är inte så himla roligt om man lägger ner lite själ i något exempelvis denna film och sen allt man får höra är att, ladda inte ner den, det är inte värt det. jag tycker personligen att alla ska skaffa sig en egen uppfattning och sen hålla den för sig själv. Riktigt tråkigt om man lägger upp något och då allt från regnbågsbilder till filmer och allt man får höra är negativa saker, skärpning för fan, ska bli kul när du lägger upp några bilder eller nån film om all skit du kommer få då,
              tack för mig!

Kommentera

Ursprungligen postat av LordPike
                Kul att du är positiv som vanligt Flode, fan alltså antingen så har du väldigt lite och att göra om dagarna eller så har du haft en förbannat missanpassad uppväxt då allt är skit, jag kan bara säga att det är inte så himla roligt om man lägger ner lite själ i något exempelvis denna film och sen allt man får höra är att, ladda inte ner den, det är inte värt det. jag tycker personligen att alla ska skaffa sig en egen uppfattning och sen hålla den för sig själv. Riktigt tråkigt om man lägger upp något och då allt från regnbågsbilder till filmer och allt man får höra är negativa saker, skärpning för fan, ska bli kul när du lägger upp några bilder eller nån film om all skit du kommer få då,
                tack för mig!

Ja rätt patetiskt att formulera sig som flode gjorde.
                Tycker mig se en gnutta avundsjuka hos dig flode.
                Senast ändrad av moretoft; 2006-02-25, 14:05.

Kommentera

Tycker filmen var helt OK! Fiske film är alltid kul att se och den här filmen sorterar jag under de bättre fiskefilmerna på datorn, enda nackdelen är att man får grym abstinens efter vårfiske nu
                  Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av LordPike
                    tack för mig!
                    Jag tyckte inte det var värt det, jag tröttnade och stängde av efter mindre än halva, sedan tog jag bort filen. Efter vad jag hört av många andra hade de samma uppfattning. Men får man bara skriva positiva saker om filmen kan du ju skriva det i ditt första inlägg nästa ggr...

Om du vill kika på mina snuttar och bilder finns alltid www.cephalus.nu

EDIT; Jag tror dock att många här inne kmr att gilla filmen och ranka den högt.

Verkar som du har problem att ta kritiken på ett moget sätt ? Helt plötsligt är du tillbaks på min barndom och härvar, vad har det med din film att göra?
                    Alla tycker ju uppenbarligen inte lika, ellerhur?

Kritik(försök att se ngt positivt i det)

*Man vill inte ha musik i en hel film, man vill höra firren plaska och höra slirbromsen knarra. Man tar hellre lite kommentaren om fisken, fiskesättet o.s.v ist för en kass musiksnutt.
                    *Svart/vitt effekter? Varför vill man inte se de fina färgerna en vårdag erbjuder ? Man vill inte se allt i svartvitt när det trots allt e filmat med en färgkamera?
                    Senast ändrad av Flodebanan; 2006-02-25, 15:39.
                    sigpic

Kommentera

ett litet tips är att kolla mer än 3 min, det blir färg då... och musiken slutar den med och vips så har du dina plask och din vårdag

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                      11 svar
                      1 237 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg .art
                      av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      7 svar
                      1 256 visningar