Kommer filmen läggas upp på fiskesnacks server? Vissa klarar inte riktigt av att hantera komplicerade program som TPB och liknande
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Film: Pikehunt, Fear No Fish!
Collapse
X
-
måste säga några saker. Jag kan inte förstå hur man kan klaga på nån som har lagt ned så mycket arbete med nån ting som nästan alla här älskar atrt pysslar med nämligen fiske. Jag tycker att det var bra musik i filmen min musik smak det var ju lite av det roliga att det inte var nån musik från utbildnings radion. Och jag hör mycket hellre på musik en ett himmla sprakande av vinden och andra oljud som det är i en filmkamera. Hoppas att du gör fler filmer
Kommentera
-
Håller på att ladda ner nu. Imponerande fart för att bara vara tre användare som delar filmen för tillfället. (Xvid) Jag kommer nog att hålla torrenten öppen några dagar och ge mitt bidrag i fråga om bandbredd.
Alltid trevligt med filmer om fiske. Tackar för det.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerkasbackforpicks!Kommer filmen läggas upp på fiskesnacks server? Vissa klarar inte riktigt av att hantera komplicerade program som TPB och liknande
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerkasbackforpicks!Kommer filmen läggas upp på fiskesnacks server? Vissa klarar inte riktigt av att hantera komplicerade program som TPB och liknande
Mycket enklare, bara ett musklick så ladda man ner den.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av OXYGENSjälva filen för filmen är lite för stor för att köra den på FS server men om det kommer en mindre version så funkar det.
hur liten måste den vara? Xvid versionen är drygt 360 mb men den går nog att packa lite till om man måste - tyvärr har jag asseg uppkoppling så jag tar heslt inte på mig uppgiften...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 234 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art