Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
WaterWolf Underwater Camera by Savage Gear
Collapse
X
-
någon som petat på ett ex av denna? Exakt hur fäster man den på linan? Jag förstår att man trär linan igenom på något sätt, men kan man göra det efter man satt på betet?
Vore snyggt om man kunde ha dragviken från kameran på en separat lina och dra upp den vid napp och plocka bort den.
Grymt sugen på att testa den. Årlig fiskesemester i sjö med riktigt klart vatten med monstergäddor och feta öringar, egentligen är jag där för öringen, men mellan öringnappen är det kul att rensa sjön på lite gädda.
Vore kul att få se hur det ser ut under ytan när det hugger. Kanske inte kul varje gång, men i alla fall ett par gånger.
Kanske ska man köpa ett gäng och hyra ut dom
Gissar att fler än jag är nyfikna
Kommentera
-
Tror man bara ska fästa linan i staven den sitter på. Typ som ett lekande i varje ände."Man kan aldrig njuta och få fisk samtidigt" -Okänd
Följ mitt fiske: http://tubbesmete.wordpress.com
Kommentera
-
Kameran är ju inget måste, vill man lägga dem pengarna får man nog vara berädd på att nåt händer med den.Ursprungligen postat av RullTrassel Visa inläggDet jag "ogillade" med den är att i de videos som Savage Gear visat där hugger fasiken gäddan på kameran flera ggr istället för betet .....
Lite oroväckande, den lär ju inte vara så billig att man fnyser och handlar en ny när den ligger i svalget på en gädda
Finns ju folk som köper beten för tusen spänn, kul att råka slunga iväg en sån när linan går av eller bottennappet är framme.Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Hittade den första videon om Waterwolf för ett tag sedan och var blev riktigt sugen på att köpa och testa.
Det enda jag oroar mig för är att man kastar bort kameran eller att lina går av vilket sker ibland, det är ju inget skoj att lägga 1000kr på en kamera som man sen kastar bort i mina ögon
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 571 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg