Maila till Jean.J, jag gjorde det och fick filmen dagen efter. Hans email hittar du på www.fiske.nu
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
GÄDDFEBER-Jerkbaitfiske efter Storgädda-
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av AlessandroMaila till Jean.J, jag gjorde det och fick filmen dagen efter. Hans email hittar du på www.fiske.nu
//KBJ@
Kommentera
-
En mycket trevlig film. Dock lite mycket fighter mot slutet tycker jag personligen. Hade gärna sett lite mera snack om utrustning, fiskeplatser osv. Men i helhet tycker jag det är en bra film.
Jag har inte fiskat på några år pga studier + arbete + minskat intresse. Men denna film fick mig på G igen. Nu är det bara en båt som saknas. Någon som har en billig 4.30+ båt till salu med en bensinsnål fyrtaktare?
Aldrig testat jerkbait på gädda. Dock på abborre med "specialjiggar". Bifogaren bild nedan. Dessa fiskade jag ungefär likadant som de gör i filmen, och var en riktig killer på abborre och mindre slemmtuber. Observera att de två längst ner inte rör sig alls vid vanlig hemtagning. Tyvärr vet jag inte vart man kan få tag på flera av dessa modeller som är på foto? Kanske någon här som kan tipsa mig om en svensk butik som saluför dessa? Vet att dom finns i USA.
Kommentera
-
Så har då även jag blivit lycklig ägare till denna film, köpte den från www.fiskefilmer.se (fantastisk service egentligen, mailade in en beställning i torsdags och fick filmen igår, trots påskhelgens fördröjning av postgirot). Jag rekommenderar verkligen denna film, helt kanonbra, väl värd pengarna! Och för min del spelar det ingen roll vilka beten man använde, ser det inte som reklam. Har man ett favoritbete så har man, att byta mellan massor av beten är väl inget självändamål i sig, så länge man är nöjd med betena man använder för tillfället.
Nästan så man önskar att man kunde hänga med grabbarna ut på en tur och putsa rekordet en aning!Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
11 svar
1 237 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av .art