Upplägg av filmer? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Upplägg av filmer?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det är filmer från när mitt spö drog i av en karp...lite kortfilmer från när jag fått upp spö och karp, vägning och när karpen släpps tillbaka. Läs mer under fångstrapporter/karp o spöjakt...

Tight lines!

Kommentera

Funkar nog bara att skicka via MSN Måste f*n ut å filma lite så man har lite material att jobba på och göra nån liten rolig film
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Jo föresten Är det ingen som har uppfunnit nån skysst hållare man kan ha på skallen för ex DV- kameror eller liknade? Vore ju ideal och så typ en knapptryckning så rullar filmen Så skulle jag vilja ha men filmar förnuvarande med digitalkameran ingen bra kvalité men får duga tills vidare!
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

HUR? Skall jag göra för att lägga upp en film?

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
            Jo föresten Är det ingen som har uppfunnit nån skysst hållare man kan ha på skallen för ex DV- kameror eller liknade? Vore ju ideal och så typ en knapptryckning så rullar filmen Så skulle jag vilja ha men filmar förnuvarande med digitalkameran ingen bra kvalité men får duga tills vidare!
            Du en sån skulle jag ha behövt!
            Drilla och filma går väl an, men det är ingen lek att filma och landa samtidigt, som gjort för tafsbrott!

//xaphod
            Smaken är som baken...

Kommentera

kenta_85 : Skaffa dig en hjälmkamera.. kameran i innefickan eller i ryggsäcken ,en liten sladd upp till hjälmkameran på skallen

Senast ändrad av SpYke; 2004-10-14, 17:52.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
              11 svar
              1 246 visningar
              3 gillar
              Senaste inlägg .art
              av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
              7 svar
              1 280 visningar