Abborrfiske på Jakt&Fiske på TV4+ Idag (043009) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Abborrfiske på Jakt&Fiske på TV4+ Idag (043009)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av fiskmix
    isåfall bokar jag gärna en guidning av dig
    ur not the only1 you know
    //Me

Kommentera

vafan då hehe du e avensjuk. bara så du vet gunnar... Natito e en beundrar av dig också
      //Me

Kommentera

som vanligt i alla forum så tog det en timme innan det blev off topic =) men men.. filen finns alla fall om nån har webplats..

184 meg
        18:32 min

Kommentera

Ursprungligen postat av Hundersmarck
          vafan då hehe du e avensjuk. bara så du vet gunnar... Natito e en beundrar av dig också
          Vad snackar du om Hundersmart! jag vet inte ens vem Alenen är! håll dig till ämnet! och vill du prata med din kompis gunnar skicka PM!

Kommentera

Ursprungligen postat av Hundersmarck
            Ursprungligen postat av natito
            Vad snackar du om Hundersmart! jag vet inte ens vem Alenen är! håll dig till ämnet! och vill du prata med din kompis gunnar skicka PM!
            haha Hundersmarckmus, du är så rolig fattar inte varför du skriver så skumma och konstiga saker överallt, liksom kom du på detta själv i skrivandes stund och itne trodde att han skulle se detta eller?

Fattar itne riktigt vad du pysslar med alltså, men skum verkar du iaf vara..

><(((*>

Kommentera

Ursprungligen postat av MiB
              rippade abborrfisket på jakt o fiske o sitter o converterar det till vcd/mpg nu.. men har inge webplats o lägga den på så om nån sitter med en 10mbit lina och kan dela med sig med plats så kan jag skicka den...

"20:00 Jakt & fiske
              Svenskt jakt- och fiskemagasin från 2004. Del 5 av 10. Peter åker på älgjakt i Skyttmon och stiftar närmare bekantskap med en fjolårskalv. William åker ut i Stockholms skärgård och fiskar storaborre. Programledare: Peter Lind. Fiskereporter: William Moberg-Faulds, jaktexpert: Thomas Ekberg. Även 3/10."
              SItter på 100mbit....

Kommentera

Ursprungligen postat av Wildcard
                SItter på 100mbit....
                trevligt.. lämna lite info till mig då kan vi kanske lägga upp den åt dom som vill se =)

Kommentera

haha gunnar du vet verkligen inte va du snackar om va? eller e d kanske så att du är avis?

tycker dom skötte sig super. inte minst me tanke på att många av dom inte ens va vana vid att fiska me kamera. kör en kamera i ditt fejs å plocka sedan en fet borre.

Kommentera

Ursprungligen postat av MiB
                    trevligt.. lämna lite info till mig då kan vi kanske lägga upp den åt dom som vill se =)
                    JUpp.. sitter oftast på DC. mina 2 brandväggar jag har släpper inte igenom vanlig inkommande ftp trafik tyvär...

Kommentera

Ursprungligen postat av skratttar bara
                      haha gunnar du vet verkligen inte va du snackar om va? eller e d kanske så att du är avis?

tycker dom skötte sig super. inte minst me tanke på att många av dom inte ens va vana vid att fiska me kamera. kör en kamera i ditt fejs å plocka sedan en fet borre.
                      jag va me för 4 år sen kanske ungefär. hade knapt lärt mig jigga eller faktiskt ingen alls. så hängde jag me Gunnar ut några timmar. han fick 3 st kgs borrar o flera där runt tror jag. jag som hade ett riktigt budgetspö lyckades t om få halvkilosborrar. Jag tycker personligen att han va skitgrym o de tror jag att dom på filmen också skulle tycka. inge smör me detta Natito!
                      //Me

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mistersir, 2011-03-25, 22:04
                      7 svar
                      2 326 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Hanceseles  
                      Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                      11 svar
                      1 242 visningar
                      3 gillar