Abborrfiske på Jakt&Fiske på TV4+ Idag (043009) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Abborrfiske på Jakt&Fiske på TV4+ Idag (043009)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Abborrfiske på Jakt&Fiske på TV4+ Idag (043009)

rippade abborrfisket på jakt o fiske o sitter o converterar det till vcd/mpg nu.. men har inge webplats o lägga den på så om nån sitter med en 10mbit lina och kan dela med sig med plats så kan jag skicka den...

"20:00 Jakt & fiske
    Svenskt jakt- och fiskemagasin från 2004. Del 5 av 10. Peter åker på älgjakt i Skyttmon och stiftar närmare bekantskap med en fjolårskalv. William åker ut i Stockholms skärgård och fiskar storaborre. Programledare: Peter Lind. Fiskereporter: William Moberg-Faulds, jaktexpert: Thomas Ekberg. Även 3/10."

hmm varför kan man inte editera/ta bort sina egna inlägg??

Kommentera

jag vill också se filmen!!!
      //Me

Kommentera

Ursprungligen postat av MiB
        rippade abborrfisket på jakt o fiske o sitter o converterar det till vcd/mpg nu.. men har inge webplats o lägga den på så om nån sitter med en 10mbit lina och kan dela med sig med plats så kan jag skicka den...

"20:00 Jakt & fiske
        Svenskt jakt- och fiskemagasin från 2004. Del 5 av 10. Peter åker på älgjakt i Skyttmon och stiftar närmare bekantskap med en fjolårskalv. William åker ut i Stockholms skärgård och fiskar storaborre. Programledare: Peter Lind. Fiskereporter: William Moberg-Faulds, jaktexpert: Thomas Ekberg. Även 3/10."
        har bara 8
        "Det är för mörkt, jag hör inte vad du säger"
        Croc-Cop

Kommentera

Ursprungligen postat av B@M$E
          har bara 8

hehe 8 duger väl bra me.. blev lite out of sync för jag va tvungen o svara på icq men blev bara lite out of sync på slutet.. spela rulle.. 2 frames tappa jag så ljudet kommer en halv sekund senare än rörelsen på munnen ca 5 sista minutrarna

184 meg blev filen på nu när den e klar...

Kommentera

elanen

Var så jäkla uselt program om jiggfiske. Att grabben och jag undrade vad dom höll på med. Köra med gäddjiggar på trög abborre. För mig som jiggat i massa år. Uppträdde dom som rena Åsa-Nisse typer. Jean, Reif och gubbarna ska nog hålla sig till det dom kan när dom ska spela in fiskefilmer. Tacka för att dom inte fick mer. Man kunde hivat och dragit om man gått ner i betesstorlek. Och använt lättare utrustning och även använt andra beten. Det var i klass när Öste fiskade som sämst. Ta inte lärdom av den filmen. Då är ni fisktomma i många fall. MVH Gunnar J.

Kommentera

HeHe gammle gunnar lär ut istället =)
              //Me

Kommentera

Ursprungligen postat av gunnar jansson
                Var så jäkla uselt program om jiggfiske. Att grabben och jag undrade vad dom höll på med. Köra med gäddjiggar på trög abborre. För mig som jiggat i massa år. Uppträdde dom som rena Åsa-Nisse typer. Jean, Reif och gubbarna ska nog hålla sig till det dom kan när dom ska spela in fiskefilmer. Tacka för att dom inte fick mer. Man kunde hivat och dragit om man gått ner i betesstorlek. Och använt lättare utrustning och även använt andra beten. Det var i klass när Öste fiskade som sämst. Ta inte lärdom av den filmen. Då är ni fisktomma i många fall. MVH Gunnar J.

Men varför dem gick upp i betestorlek var pga att dem ville ha större borrar och inte en massa abborrar! Jag tycker programmet var bättre än vanligt! Kul att Rille var med!

Kommentera

elanen

Stizo, ja det är just felet att tro att om man kör stort bete blir det stor fisk. Abborrar är präglade på fisk som inte är så stora. Om jag skulle fiska på deras sätt skulle jag gå tomhänt från storborre nästan varje gång. På deras plats där dom var måste det kryllat av fetborre. Har så pass god erfarenhet av jiggfiske att jag med säkerhet kan säga att dom fiskade som amatörer. En fiskguide betyder inte att man är jättebra på att fiska. Jag är också guide. Fast då utan betalning. MVh Gunnar J.

Kommentera

isåfall bokar jag gärna en guidning av dig
                    Tube for life

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                    11 svar
                    1 242 visningar
                    3 gillar
                    Senaste inlägg .art
                    av .art

Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                    7 svar
                    1 273 visningar