Landa gädda skonsammare med cradle - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Landa gädda skonsammare med cradle

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Eftersom det är en vågsäck ? så undrar jag hur den tål wobblers som har
    3x trekrok stora, hur illa kan dessa sätta sig i säcken? kan det riva jack i säcken eller är den av kroksäkermaterial?

Kommentera

Den jag har älskar krokar, alla närmare än 50cm fastnar!

Kommentera

Hittade en annan modell på Dogger, lite dyrare men verkar ha lite mer funktioner,

Kommentera

Tycker det verkar bökigt och tillkrånglat....ingen fel i att vara varsam med fisken,det skall man vara, men jag tycker det börjar gå till överdrift...står väl inte på förrän de börjar sälja silkesvantar som man skall ha på sig med...
          Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Ursprungligen postat av byggarn Visa inlägg
            Tycker det verkar bökigt och tillkrånglat....ingen fel i att vara varsam med fisken,det skall man vara, men jag tycker det börjar gå till överdrift...står väl inte på förrän de börjar sälja silkesvantar som man skall ha på sig med...
            Hej Byggarn. Det är väl ändå upp till var och en? Om somliga tycker att skonsam C&R är viktigt, därmed utforskar olika sätt att t.ex. landa fisken, ja då är det ju deras val. Man gör som man vill tycker jag, och därför förstår jag inte varför du ens lägger dina negativa ord i tråden byggarn? Tycker du att det är överdrivet så håll det för dig själv, för det drabbar väl knappast dig om någon klappar sina gäddor med silkesvantar, eller?
            Zebaztian ZzZ

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
            X