Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Landa gädda skonsammare med cradle
Collapse
X
-
Landa gädda skonsammare med cradle
Senast ändrad av Jan O; 2012-02-03, 08:50."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
-
Härligt att Ni uppmärksammat denna variant jag har sökt länge och det är i princip omöjligt att finna i Sverige, och finns de så kostar det massor, men 275 kr (enligt artikeln) är klart OK, så upp med en direktlänk var man kan köpa dem och gärna lite tips på hur Ni löste det när man är ensam och man som normal människa bara har två armar ;-)
-
-
Ursprungligen postat av BigWalley Visa inläggFinns på www.stockholmsfiske.se
Kommentera
-
SimpZeN
Där har ni direkt länk om det är den ni letar efter:P
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägghttp://www.stockholmsfiske.se/cradle,%20vågsäck
Där har ni direkt länk om det är den ni letar efter:P
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av Rospigg Visa inläggTack för länken, som sagt något knas med sökningen för jag använde de nyckelord som anges men det spårade ur totalt.
Ja sidan i sig var ju inte den bästa=/
Men luskar man ordentligt kan man hitta pärlor
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av BigWalley Visa inläggNu kanske sidan upplevs lite lättare ,kom gärna med förslag annars .
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BigWalley Visa inläggNu kanske sidan upplevs lite lättare ,kom gärna med förslag annars .
Sidan kryllar av varningar, felmeddelanden och knepig html kodning som inte borde synas och när man söker på tex cradle (sök rutan syns men funkar alltså inte) som ju denna tråd handlar om så kommer det upp ännu mera felmeddelanden och varningar om att inget finns som stämmer då allt är invallid!!
Vore jag Du skulle jag stänga sidan tills alla buggar är borta och rädda företagets anseendet som tar stryk nu då sidan inger ett mycket oseriöst intryck, men det är jag det.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera