Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Testat fem gäddpåkar för gäddfluga
Collapse
X
-
Testat fem gäddpåkar för gäddfluga
Senast ändrad av Jan O; 2012-02-01, 21:57."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
-
Tack Jonas, helt rätt. Musky, tror att dom finns på Stockholms Fiske o Fritid bland annat. Annars via ITT:s hemsida, Daniel Resch heter svenska representanter."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
"Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
Nu förstår jag ingenting! Jag trycker på länken och kommer till tre totala utgåvor av webbmagasinet, ingen artikel om flugspön??? Inte fan är jag heller intresserad om var jag kan köpa prylarna... Dock tack, såg nu i ditt senaste inlägg Jan O att den länken fungerade. Tack och bock!
Men nej ÄNDÅ efter nytt försök! Kommer till förstasidan på jan-numret... Jag vill direkt till artikeln, inte en massa fjams!Senast ändrad av Muskytracker; 2012-02-07, 20:48.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggNu förstår jag ingenting! Jag trycker på länken och kommer till tre totala utgåvor av webbmagasinet, ingen artikel om flugspön??? Inte fan är jag heller intresserad om var jag kan köpa prylarna... Dock tack, såg nu i ditt senaste inlägg Jan O att den länken fungerade. Tack och bock!
Men nej ÄNDÅ efter nytt försök! Kommer till förstasidan på jan-numret... Jag vill direkt till artikeln, inte en massa fjams!
Alltså... Är det för svårt att klicka fram rätt sida i tidningen menar du? Jag är bara nyfiken...
Tidningens unika artiklar har inte separata URL:er vilket alltså innebär att det inte går att länka till enskilda artiklar i +Magazinet. Inte i dagens version av tidningsverktyget Issuu som vi använder.
Mvh. Sebastian Wiman // +MagazineFishEcoZebaztian ZzZ
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera