Mojoboatsbloggen: Gösar på löpande band - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mojoboatsbloggen: Gösar på löpande band

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Mojoboatsbloggen: Gösar på löpande band

Håkan Fransson och hans vänner ångar på. Den här rapporten säger väl det mesta: Resultatet efter de senaste fyra fisketurererna i nya båten har överträffat mina vildaste förväntningar. Fyra storgösar över 6 kg har fått syna insidan på Lakern. Tror kanske inte dom uppskattade besöket där lika mycket som mina fiskekollegor men dom simmar ju fortfarande kvar i djupet och undrar vad som hände. Skickar några bilder på mig och båtgästerna med storgös. Mats fick den största, nytt pb på 7.45 kg. Jag har fått på 7,21 & 6,90 kg. Pontus fickglädjen att posera med en fining på 6.22. Ytterligare en gös på 6,5 kg landade jag men kroken satt utanför munnen och då räknar jag inte den fisken - trist på en sån kalasfisk i toppkondition. Det var dock en fantastisk avslutning på en kanonsäsong. Jag har landat 10 gösar över 6 kg i år. Har stora förhoppningar om ett lika bra 2012. Trackern är en mycket bra båt att bedriva pelagiskt fiske ifrån. Den ligger stadigt och fint över ekona trots att det ibland varit besvärlig vind att ta hänsyn till. Nu ska den få vila och lite fix återstår innan den är helt färdig. Jag återkommer med bilder när arbetet är klart.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X