Nr2, 2011. Elis fotohörna. Lär dig fota med macro... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nr2, 2011. Elis fotohörna. Lär dig fota med macro...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nr2, 2011. Elis fotohörna. Lär dig fota med macro...

Diskutera http://fisheco.se/news.php?modulID=2&newsID=1586
    Senast ändrad av Jan O; 2011-11-30, 21:07.
    "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
    "Keep it simple"

//Jan O
    www.fisheco.se
    www.brofiske.net
    www.magazinefisheco.se

Tillsammans med Nymans mörtartikel det mest läsvärda i "tidningen"!
    sigpic

Kommentera

Macrofotoskolan skulle gå att spinna vidare på, vill själv lära mig lite mer om just det så det vore väldigt passande
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Någon som har någon ide om varför inte bilderna syns efter att jag ladda ner tidningen till min iphone via Qiozk-appen?

Kommentera

Det är Qiozk som strular, alla som jag pratat med har samma problem med +magazinet på Qiozk. Vi ska försöka lösa detta under fredagen.
          Zebaztian ZzZ

Kommentera

Ursprungligen postat av Zebbe Visa inlägg
            Det är Qiozk som strular, alla som jag pratat med har samma problem med +magazinet på Qiozk. Vi ska försöka lösa detta under fredagen.
            Laddae ner det till Ipaden istället och där funkar båda numren med bilder via Qiosk och det gjorde de redan igår kväll när jag gjorde det, kanske annat i Iphone det har jag inte tetstat.

Helt klart ett bra initiativ iaf och jag gillar er miljöinställning ska läsa mera nogrannt när jag får några dagar ledigt närmare jul.

Kommentera

Någon annan som noterat Elis tankekullerbytta i artikeln om Macro foto??

Han skriver att med ett högre F tal (bländarvärde) så får man kortare skärpedjup men det är faktiskt tvärtom ju högre/större F värde ju längre skärpedjup blir det, men i övrigt var det en bra artikel.

Gillade den om Örnarna i första numret med, kanske borde in lite mera fakta om inställnigar och handfasta tips, men det är ju bara andra numret kommer säkert.

Kommentera

Hej Rospigg, det är noterat. Elis har själv kontaktat mig och påpekat detta fel. Vi kommer att genomföra en uppdatering med ett antal rättelser av småmissar och annat som uppstått. Tack för påpekandet dock

Jag kan också meddela följande: Nu ska Qiozk fungera, testa gärna, ni som haft problem, och upplev själva den fungerande versionen med sagolikt bra bildkvalitet.
                Zebaztian ZzZ

Kommentera

Ursprungligen postat av Zebbe Visa inlägg
                  Hej Rospigg, det är noterat. Elis har själv kontaktat mig och påpekat detta fel. Vi kommer att genomföra en uppdatering med ett antal rättelser av småmissar och annat som uppstått. Tack för påpekandet dock

Jag kan också meddela följande: Nu ska Qiozk fungera, testa gärna, ni som haft problem, och upplev själva den fungerande versionen med sagolikt bra bildkvalitet.
                  Sedär det var ett seriöst agerande klart + poäng till redaktionen och reportern och visst ibland slinter man på tangenterna och tankarna, men det är bara mänskligt.

Får hålla med om att bilderna är bra och det var mer lättläst på Ipad skärmen än jag väntat mig så Ni har fått till kombon liten skärm och läsbar text bra, ska bli intressant att följa detta E magasin framöver då blandningen var spännande och som Ni skriver i slutordet det kan ju inte bli mera miljövänligt än att slippa massa transporter, hantering sophantering av papperstidningar.

Kör hårt och lycka till med tidnignen ;-)

Kommentera

Kul att ni gillade den!
                    Rospigg. Japp det vart lite galet där. Såg det tyvärr försent men tur att redaktionen kan fixa det i efterhand. Hade vart lite svårare i en papperstidning!
                    http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X