Jeg skal ikke påstå at disse er de eneste som finnes i Norge, men jeg har ikke sett noen supernatural her til lands før, men jeg har nok ikke vært oppe i alle kassene i Norge heller hehehe.
Men at Fossen og Hjorten og Unnestan ikke var med på dette toget tror jeg de vil angre på.
Nå blir det snart flåsete å si at dette er det råeste, men disse ligger der oppe altså.
De er helt værst rett og slett.
Jeg vil nok tru at man kanskje eliminerer de på rundt 2-3 kg hehehe for disse er biffiga rett og slett.
Men ikke for store, det lukter svært fisk her i fra til Dombås rett og slett.
Denne sort og sølvfarge er tja HELT RÅ :-))
Den som valgte den gjorte nok noe smart :-)
hehehe det er helt vilt. De ligger bak meg her jeg sitter nå å jeg må snu meg å titte på de hehehe.
Er det store ?? nei for f**** disse her tror jeg kommer til å gjøre vei i vellinga.
Det virker også som et utrolig fleksibelt i forhold til dypde.
Fra 8 fot og ned til 30 fot.
Man kan flytte festepunktet i skjea på tre forskjellige nivåer.
Nei Hjorten og Fossen og Unnestan er har dere miste seieren i årets gjedde konk.
Jeg setter 100,- spenn på at Roger bikker 14 kg i år men en av sine.
Teksten under filmen er hentet i fra big wood lure's.
[FONT=Helvetica][/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Description: Big Wood Musky Lures is proud to be the exclusive retailer of the Bigwood Supernatural; a custom, hand made and depth adjustable Muskie crankbait from Supernatural Big Baits. The Bigwood Supernatural has an aggressive and mean, wide wobble that just Thumps! Meticulously crafted with hand selected, Western Red Cedar, the key to this musky lure's unique action is the giant, .125 aluminum lip. With three depth settings available, this one musky lure gives you the versatility of three musky lure's.Remove the split ring and adjust the steel pin to set depth ranges. 60 feet of 100# braided line in the front hole (shallow position) get's you 14 to 16 feet deep at 3.3 MPH. Depths from 8' to over 30' are achievable with this crankbait. Adjust line length, speed and/or hole position to get higher or deeper in the water column. The foil baits have scale-like patterns etched in by Duff Thury from Supernatural Big Baits.The Golden Sucker pattern is generously painted by Joe Peterson from Trueglide. All colors of the Bigwood Supernatural have 6 coats of envirotex clear coat and 3D eyes. Heavy duty hardware includes .092 epoxied, stainless steel eye screws, #7 spro stainless steel split rings and 8/0, nickel plated Mustad Treble hooks. (suited for saltwater as well as freshwater fishing) 9.5 oz. with a 12" body length. The Bigwood Supernatural is made to tame giant Muskies! 14" tackle box depth. THE ONLY PLACE TO SEE THE BIGWOOD, BY SUPERNATURAL BIG BAITS AT THE MINNESOTA MUSKIE EXPO, IS IN THE BIG WOOD MUSKY LURES BOOTH[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)