Erik Walmann: Tangatruse årskavalkade 2008.. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Tangatruse årskavalkade 2008..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Tangatruse årskavalkade 2008..

Mitt første år som gjeddefisker MED båt...
    Året begynte med en helt rå fisk på 11,5kg og standaren var liksom satt. Fisken ble tatt i glomma deltaet i slutten på aprilmåned. Metoden var Jerkbait og Baitet var en phantom.

I mai skulle et lite besøkt område vise seg og huse en feit førleks gjedde på 9,8kg. Fisken ble tatt på en Buster Jerkbait. Vanntempen denne dagen var 2-3grader.
    I månedskifte Mai-Juni var jeg og fattern ute og fiska litt. Det var trått, men
    tilslutt fikk vi denne gjedda på 11,7kg.. Fisken tok en 4-play på 1,5metern dyp.

I juli var jeg utpå igjen og fikk denne 10,4kilosen på en Buster Jerkbait.
    Denne 11,3kg tunge fisken fikk jeg på en gummisak jeg slang etter båten på vei inn til båtslippen. Det var bra mørkt når den tok.
    10,4kg. Big Bandit skitmort. Denne fisken er tatt helt i overflata over 16-18meters dyp!
    120cm 15,4kg...
    8,2kg.
    8,3kg.

8,8kg.

8,7kg.
    9kg. Andreas var med denne dagen, samme dag klarte vi kunststykket og feilkroke eller rettere sagt kjekse en annen 9kilos gjedde og en ørret på 87cm!
    9,3kg.
    9,1kg.
    Dette er og blir det råeste fiskeåret mitt sålangt og hvis jeg slenger på en fisk fra Øyern på 7,8kg som jeg ikke har bilde av så blir totalvekta på de 15største dette året på 149,7kg!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Nice resultat, riktigt fin skörd av stora gäddor.

Vilka vatten har du fiskat i ? Har du utelämnat all annan fångst som 5, 6 -7 kg ? annars är det en förvånande övervikt av gäddor mellan 8-11 kg.
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
    X