Det er fritid på gang noe de fleste av oss setter umåtlig stor pris på.
For min del så blir det å tøffe en liten tur ut i glomma/delta i kveld.
I morgen setter jeg kursen for Mjøsa og skal prøve meg der for nesten første gang.
Søndag blir bestemt underveis. Det er flere gode alternativer....Hva får vi til i Mjøsa. Hva med fiske i kveld og steinsfjorden er jo et aktuelt vann.
Har tatt frem til bilder fra i fjor.
På denne tiden var det allerede vann i vikene og jeg tok min størte fisk i fjor på denne tiden inne.
I år er det ikke mulig å komme inn.
Dette er bilder fra 2008. Fisket på steinsfj. leveret meget bra og mye fisk over 5 kg.
I år har akuratt isen gått.
Glomme leverte big time og vi hadde et fiske jeg send vil glemme.
Både jeg og ståle og flere med oss fikk fin fisk i slutten av april.
Ingen tvil om at vi er mye senere ute i år og vårsesongen vil bli kortere og mer intens !!
Nå er det bare å bruke tiden godt for når det blir for varm i vannet ja da er de vanskeligere å finne.
Ha en riktig fin helg alle sammen. Husk kamera når dere stikker ut og husk å meld inn fisk.........
For min del så blir det å tøffe en liten tur ut i glomma/delta i kveld.
I morgen setter jeg kursen for Mjøsa og skal prøve meg der for nesten første gang.
Søndag blir bestemt underveis. Det er flere gode alternativer....Hva får vi til i Mjøsa. Hva med fiske i kveld og steinsfjorden er jo et aktuelt vann.
Har tatt frem til bilder fra i fjor.
På denne tiden var det allerede vann i vikene og jeg tok min størte fisk i fjor på denne tiden inne.
I år er det ikke mulig å komme inn.
Dette er bilder fra 2008. Fisket på steinsfj. leveret meget bra og mye fisk over 5 kg.
I år har akuratt isen gått.
Glomme leverte big time og vi hadde et fiske jeg send vil glemme.
Både jeg og ståle og flere med oss fikk fin fisk i slutten av april.
Ingen tvil om at vi er mye senere ute i år og vårsesongen vil bli kortere og mer intens !!
Nå er det bare å bruke tiden godt for når det blir for varm i vannet ja da er de vanskeligere å finne.
Ha en riktig fin helg alle sammen. Husk kamera når dere stikker ut og husk å meld inn fisk.........
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)