Det er nok flere og flere som får øynenen opp for John Snows.
Det er snart umulig å vinne en auksjon.
Men noen ble det som skal ta veien til Norge.
Her har vi en 8" folieshad som jeg vet er grymt bra og fanger grymt bra med fisk i vann der f.eks siken svømmer. Olsen har hatt en slik en og han har et snitt på 8 kg eller noe og noen gjedder har det blitt for Olsen på dette bete.
Går ikke veldig dypt. Rundt 3,5 meter i følge John selv.
Og den flyter og har rasslekuler i seg.
Her en slik fra før og den går utrolig flott. Også et bete som ikke dykker for dypt.
Denne er litt mindre en den over bare 6"
Fargen synes jeg var ekstremt tiltalende.
Flytende
Et meget spennende bete. En 6" folieshad. Svert,sølv og rosa.
Men denne korte lengden og den høye kroppen tror jeg denne har i overkant mye bellyflash.
Også flydende.
så over til to nye beten for min del. John er jo en ihugga walleye fisker og har i mange år jobbet med å få frem bra wobblere til dette fisk. i 4 år har han jobbet og nå begynner resultatene å komme.
I følge John går denne på rundt 3,5 meter og som mange vet så er det ikke bare gjør i det vannlaget hvis man sikkter på Øyeren. Asp kan være en meget aktuell art.
4" lang og flyt.
Dette er en mer diver og går ned på 7,5 meter.
6" lang.
Selv om det er det er en dyptgående wobbler er det jo bare å regulere lengden dne skal henge bak sideparavanen. Blir veldig spennende å se hvordan de går, men jeg er ikke er ikke i tvil om at de går bra.
John er nøye på slikt.
Det er snart umulig å vinne en auksjon.
Men noen ble det som skal ta veien til Norge.
Her har vi en 8" folieshad som jeg vet er grymt bra og fanger grymt bra med fisk i vann der f.eks siken svømmer. Olsen har hatt en slik en og han har et snitt på 8 kg eller noe og noen gjedder har det blitt for Olsen på dette bete.
Går ikke veldig dypt. Rundt 3,5 meter i følge John selv.
Og den flyter og har rasslekuler i seg.
Her en slik fra før og den går utrolig flott. Også et bete som ikke dykker for dypt.
Denne er litt mindre en den over bare 6"
Fargen synes jeg var ekstremt tiltalende.
Flytende
Et meget spennende bete. En 6" folieshad. Svert,sølv og rosa.
Men denne korte lengden og den høye kroppen tror jeg denne har i overkant mye bellyflash.
Også flydende.
så over til to nye beten for min del. John er jo en ihugga walleye fisker og har i mange år jobbet med å få frem bra wobblere til dette fisk. i 4 år har han jobbet og nå begynner resultatene å komme.
I følge John går denne på rundt 3,5 meter og som mange vet så er det ikke bare gjør i det vannlaget hvis man sikkter på Øyeren. Asp kan være en meget aktuell art.
4" lang og flyt.
Dette er en mer diver og går ned på 7,5 meter.
6" lang.
Selv om det er det er en dyptgående wobbler er det jo bare å regulere lengden dne skal henge bak sideparavanen. Blir veldig spennende å se hvordan de går, men jeg er ikke er ikke i tvil om at de går bra.
John er nøye på slikt.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)