Här kommer den fullständiga och kompletta listan inför Trex-gäddan 29e maj i Furusund.
Då det alltid har varit ett par avhopp vid tävlingsstart så har jag valt att acceptera upp till 36 lag så vi alltsom allt blir minst 30-35 lag. Det var ett jättestort intresse för just denna Trex och det uppskattas men tyvärr kan inte alla vara med.
Vi kommer att utgå från Spillersboda hamn.
Reglerna är : 1000:- cash vid uthämtning av måttbrädan. Stjäl inte drifter. blockera inte andra lag. håll hastigheterna. var i tid till invägningen och framförallt vik ihop fenan vid fotograferingen!
Middagen är OBLIGATORISK. Det går inte att komma vid tävlingsslutet och tacka för sig, alla är med och klappar fram vinnaren. Jag håller för nuvarande på att boka en restaurang för middagen. Mer information kommer i ett uppdaterat inlägg närmare start.
frågor och funderingar kommer att besvaras vid tillfälle.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Med vänlig hälsning Adam
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
- Söder sportfiske 1 (h.sandahl)
- Söder sportfiske 2 (p.reif)
- Team Slips (R.Grebacken)
- Team PCH ( H.Mazzanti)
- Anytrex (N.hedlund)
- GTC (C.olsson)
- HoT Sugar (H.Grahn)
- Dekis (D.Mickelsson)
- Kastkanonerna (R.sundvall)
- Söderjiggen/fiskefeber (N.Jonsson)
- Jiggar.nu (J.höglund)
- Dynamiterna (M.brunnberg)
- PeWe-tail (K.wennerquist)
- PFC (F.svensson)
- Mack, Ben and Jerzyz (B.Gidevall)
- PikeIT (F.Örnberg)
- Söder Crew (A.Orre)
- *Team Bigit (J.Åkesson)
- Team Spöknäckarna (M.svensson)
- Sturehof GFS (F.malmfält)
- Sturehof GFS2 (A.Malmfält)
- Team Top Predator SWE (T.Thörnberg)
- OBS klassen (Buster)
- Skitfiske1 (J.Emanuellson)
- Armagäddon (Sisse)
- Wild N Free (m.riesel)
- Sundbybergs SPF (D. Ebbersten)
- Team TP (p. Eriksson)
- Red Tiger (r. Lilja)
- hedemora Fiske (M.däuminchen)
- team GAS (g.Back)
- CWC (R.Szorath)
- Y-Front (R.Waardahl)
- 2-Glada (D.isaksson)
- Jaws (A.runsten)
- Fishfire (C.Wilen)
Då det alltid har varit ett par avhopp vid tävlingsstart så har jag valt att acceptera upp till 36 lag så vi alltsom allt blir minst 30-35 lag. Det var ett jättestort intresse för just denna Trex och det uppskattas men tyvärr kan inte alla vara med.
Vi kommer att utgå från Spillersboda hamn.
Reglerna är : 1000:- cash vid uthämtning av måttbrädan. Stjäl inte drifter. blockera inte andra lag. håll hastigheterna. var i tid till invägningen och framförallt vik ihop fenan vid fotograferingen!
Middagen är OBLIGATORISK. Det går inte att komma vid tävlingsslutet och tacka för sig, alla är med och klappar fram vinnaren. Jag håller för nuvarande på att boka en restaurang för middagen. Mer information kommer i ett uppdaterat inlägg närmare start.
frågor och funderingar kommer att besvaras vid tillfälle.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Med vänlig hälsning Adam
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)