Lubbe: Vilken mässa!!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lubbe: Vilken mässa!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lubbe: Vilken mässa!!!!

Wow vilken mässa det varit. Kan ju inte låta bli att trycka in ett mässinlägg även om ni säkerligen läst och sett massvis av bilder vid det här laget. Jag hoppas att ni som var på sportfiskemässan 2014 hade en fantastisk helg eller heldag. Och fick en massa inspiration inför fiskeåret!

Jag hade riktigt roligt uppe i högra hörnet med boysen. Varför jag alltid ser ut som "grympy cat" på bilder vet jag inte.

Fantastiskt stort intresse för mina troféhantverk och vår fiskeutrustning. Vi i Fkp-Gear Crew hade mycket att göra under helgen och det var riktigt roligt att få va iallafall lite samlade. Hansen & Toivonen kom förbi och hälsade på mig och Fredrik en sväng och Suomela fick vi ha i vår monter en heldag! Riktigt skoj att träffa er igen även om det hade varit skoj att få träffa Fredrik "Schteinburg" också.

En ny Crew medlem ska presenteras snart också. Ninni Hedberg som är grym på att fiska och vi ser fram emot att följa hennes fiske. Riktigt roligt att ha dig ombord, mer om Ninni inom kort.

Min mässfilm med alla intervjuer är på gång och kommer upp i veckan. Jac Fishingteam och Stinger Productions har dock hunnit med en nice film som fångar en del av mässans känsla, en ära att få vara med på ett hörn.

Håll ut så kommer en mässfilm från Fiskkonservator Productions inom kort. Här är lite screenshots från några av intervjuerna:

Håll utkik efter 2014 års mässfilm!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    www.fkpgear.com
    Fiskkonservator.se
    Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X