Nybro fiskeklubb: Bloggen fyller 1 år i dag! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nybro fiskeklubb: Bloggen fyller 1 år i dag!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nybro fiskeklubb: Bloggen fyller 1 år i dag!

Tiden går fort och jo äldre man blir, jo fortare går tiden. Ett år har stuckit iväg sedan, jag började med det första inlägget på denna blogg, som vi bestämde på ett årsmöte, att jag skulle fixa till.

Det gick jo bra, vi har en bra informationskälla till alla i klubben och till allmänheten och dem som vill komma till Rismåla göl för att fiska regnbåge och det var just detta, som var syftet med bloggen.
    Karpspö och i bakgrunden byts det till en ny fluga, ett bra samarbete i ett litet vatten.
    Nu ett år senare har vi hör och häpna snart 11 000 besökare och vi har detta året sålt flera fiskekort än någonsin tidigare i klubbens historia och bloggen har nog lockat fram en del, som fann inspiration för att prova fisket i Rismåla göl.

Jag hoppas succén fortsätter på samma sätt, mycket besökare och många som köper fiskekort, vi håller fortfarande bra kortpriser och vi kommer under 2013 att ha 4 utsättningar av fina regnbågar, som ligger långt över snittvikten jämfört med andra Put and Take vatten. Känn er varmt välkomna! / Luis

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X