Erik Walmann: Back to basic..... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Back to basic.....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Back to basic.....

Kom tre flotte baits i posten i dag fra Tim Novak, og plutselig begynner tankene å fly tilbake i tid.
    Jerk var jo der nesten alt begynte, nå har spinnfiske tatt mer og mer over og kassene er oftere fylt med spinnfiske beten en sliderer, gliderer og andre type jerkbait.

Akkurat nå kunne jeg tenke meg at jeg ikke hadde fisket gjedde de siste 5-6 årene, at jeg var helt tom for erfaring, da hadde det vært mye enklere å takle den perioden jeg nå er inne i.
    Klart jeg ikke ville ha vært foruten de siste årene, men akkurat nå skaper erfaringen min frustrasjon.
    Ingen ting stemmer ? Jo da det er jo det rare jeg føler jeg fisker bra, men det vil seg bare ikke. Jo da noen hugg blir det, men problemet ligger i at de er for få i forhold til brukte fisketimer. Og da skjer det som ofte skjer, men begynner å tvile, man begynner å gjøre mye rart og man mister fokus.
    Når man bruker så mye tid og får så få hugg så er de huggene man får en konsekvens av antall timer og ikke dyktighet. Huggene blir for meg lagt i kasse for flaks og ikke i kasse for gode fiskeminner.

Når jeg nå sitter å lurer og tenker hvordan jeg skal komme meg over kneika er første skritte å ta seg litt fiske fri, rett og slett så man ikke kjører seg helt ned i kjelleren, så blir det å gå tilbake til start og rett og slett jerke mer. Jeg skal leite meg frem til noe ok jerksjøer eller elver.

Nå skal det sies at jeg koser meg uansett, og de to siste helgene med svenske besøk og med Olsen noen dager har vært helt fantastiske når vi ser på det sosiale. Mange flotte samtaler, mange flotte bilder har blitt tatt og noen fisk har kommet opp.

Tim Novak.

som jeg har skrevet før har jeg falt pladask for disse gliderene fra Tim.
    Men naturtro merker og med litt egenlakkering får jeg virkelig trua, trua på at disse skal kunne levere. Lengden, høyde og bredde er slik som jeg liker de.
    Så når jeg fikk tatt opp pakka og sett disse live fikk jeg plutselig litt trua igjen og det trenger jeg.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X