Erik Walmann: Gjeddeduo,n har satt sine mål for 2012. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Gjeddeduo,n har satt sine mål for 2012.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Gjeddeduo,n har satt sine mål for 2012.

Mikael Welinder og og Lars Tveit har satt sine mål for fisket 2012.
    To meget dyktige karer som brenner for sin hobby.
    Ser at Mikael har satt som mål om å kose seg, noe Lars ikke velger å bruke tid på :-))
    Å sette seg mål er nok alltid sunt, men viktig å ikke la det bli en stressfaktor.
    Å sette seg høye mål for å bli enda gladere når man først når de kan slå begge veier :-)
    De spesefike målene på antall fisk pr. fiskemetode klarer dere fint gutter, dere begynner å bli såppas drevene nå så det skal gå greit.

Men jeg må si jeg omfanver Mikael litt der han velger å ta med seg kosen som et av målene. Det er et godt tegn også får at han skal nå sine andre mål. Det å kose seg slappe av er også veien til suksses for fangslisten.
    Har man ro i kroppen fisker man bedre, man stresser ikke fra plass til plass og man tar seg tid til å ta vare på fangsten på riktig måte i henhold til C&R.
    Og guttar husk å bruk kamera flittig. Jeg garanterer at dere om 30 år vi sette pris på å se tilbake :-))

Jeg tror nok også Lars ønsker å kose seg og jeg gleder meg til å følge dere gutter, jeg er sikker på at dere begge kommer i mål :-)

SKITT-FISKE GUTTER

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X