Idag har Matte, Martin Weckman och jag varit ut och guidat. Matte hade nobelt sällskap i Robalon i form av Aftonbladets ledning med chefredaktör Jan Helin i spetsen. Med var även fd chefredaktör Anders Gerdin, Olof Brundin, Birkas VD Anders Ingves samt en kille till. Dom började med öringsjakt på förmiddan men enda kontakten vart en vacker följare på ca 3 kg som vände vid båten. Efter välsmakande Indigo-lunch i det fria så avslutade dom med lite gäddfiske några timmar, och då nöp herrarna några gröningar istället. En mycket trevlig dag var det.
Martin och jag hade ocksÃ¥ verkligt trevligt sällskap i det suveräna vÃ¥rvädret. Kanske inte optimalt för gäddfiske men det här gänget uppskattade verkligen allt. Det var Sto Scandinavia med Björn Adman i spetsen som bjudit med kunder pÃ¥ en fiskeresa till Ã
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Martin och jag hade ocksÃ¥ verkligt trevligt sällskap i det suveräna vÃ¥rvädret. Kanske inte optimalt för gäddfiske men det här gänget uppskattade verkligen allt. Det var Sto Scandinavia med Björn Adman i spetsen som bjudit med kunder pÃ¥ en fiskeresa till Ã
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)