Igår var både David och jag ut igen med varsina grupper. Det har varit mycke fiske sen isen gick, känns som man knappt varit iland en dag. Vi har kört 43 guidningar sen den 10 april! Lite slitigt såklart men mest skoj då alla gäng är så otroligt trevliga, och gör fiskedagarna till ett rent nöje även om fisket varit knepigt denna vår. Eller vädret varit surt som igår. För då regnade det absolut hela dan, och snacka man var som en blöt trasa när man kom hem med ett gäng skittunga och nerregnade overaller.
Jag var ut dag 2 med Tommi Lahdenperä och hans fyra vänner. Dom e supertrevliga och riktiga stammisar som brukar komma pÃ¥ fiske bÃ¥de vÃ¥r och höst. PÃ¥ bild Davids 4,8 kilos frÃ¥n i lördags. Första drar Tommi pÃ¥ en stor Buster i blÃ¥-vitt, och den levererar hela dan. Tommi rycker Ã¥t sig ett försprÃ¥ng i antal som dom andra aldrig hinner ikapp, och han vinner den kategorin med 6 egna noteringar. Ã
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Jag var ut dag 2 med Tommi Lahdenperä och hans fyra vänner. Dom e supertrevliga och riktiga stammisar som brukar komma pÃ¥ fiske bÃ¥de vÃ¥r och höst. PÃ¥ bild Davids 4,8 kilos frÃ¥n i lördags. Första drar Tommi pÃ¥ en stor Buster i blÃ¥-vitt, och den levererar hela dan. Tommi rycker Ã¥t sig ett försprÃ¥ng i antal som dom andra aldrig hinner ikapp, och han vinner den kategorin med 6 egna noteringar. Ã
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)