Kinetic Fishing: 8,0kg – Westin Jätte 190mm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kinetic Fishing: 8,0kg – Westin Jätte 190mm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kinetic Fishing: 8,0kg – Westin Jätte 190mm

Nu har Jess Glargaard blivit varm i kläderna, ännu en 8 kilos gädda på Westin. Med bara 200g mellan fiskarna ser det ut att vara*samma gädda, men efter en nogrann kontroll är det två olika individer det är tal om.*Här kommer hans egna ord från förmiddagens tur innan jobb.
    Jess men ännu en 8 kilos som klapp den nya Westin Jätte 190mm i färgen "Parrot Special"

“Så har jeg været ude og gå med fiskestangen i dag. På en lille formiddags tur blev det til 3 gedder. Varmen har lagt sig over Sjælland og gedderne er allerede gået ind på det lave vand i de mindre søer og moser.
    De 3 gedder jeg fangede havde allerede mærker efter leg. Mit valg af wobbler i dag blev en Westin Jätte 190 mm, “Parrot Special”. Det er en relativ stor wobbler til spinnefiskeri, derfor kom multi-rullen og min gode gamle Edge TPR 10′ op til 75 gram i spil. Det er en rigtig god fornemmelse at spinnefiske gedderne på multi-rullen med fletline, den opsætning giver et “super touch” ned til wobleren. *Huggene fra gedderne forplanter sig helt ned i korken – det er fedt”. Dagens gedder blev et*enkelt slips plus en på cirka 4,5 kg og den største på 8,0 kg.
    MVH, Jess Glargaard.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X