En turistcamp uppe i storuman sprider tydligen ryktet att några turister fått upp denna gädda i sjön bredvid campingen. Ren bullshit :P
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
29.5 kilos gädda...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hörde att de köpte den från snubben som först fick den. Sen fick han fiska upp den igen. Eftersom den inte lagt på sig så tyckte de att det inte var någon mening att ta en ny bild. ; )Ursprungligen postat av FishermansFriend Visa inläggEn turistcamp uppe i storuman sprider tydligen ryktet att några turister fått upp denna gädda i sjön bredvid campingen. Ren bullshit :Psigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Fiskarboden har samma attityd som vi andra till den här skrönan. Trådar och foton i albumet där den här gäddan varit med har raderats tidigare. Den som startar en ny tråd med denna gäddfångsten gör ofta det som sitt första inlägg på forumet.Ursprungligen postat av v_skogh Visa inläggNågon som har länkt till trådarna där denna disskuteras tidigare...
Och du Fiskarboden AB, hoppas din dryga attityd säljer bra på Åland iaf.
Är det ett troll som sitter och garvar sig harmynt varje gång?
//StefanSenast ändrad av Rudan; 2008-08-12, 17:18.Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Hade ingen aning om omfattningen krig dessa bilder, just därför postade jag dem för att få det utrett.Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Skogh; Första gången jag såg dina och flera andra bilder på Gäddan vägde den 19,1 kilo och var fångad mars 2005 i Holland. Tänka sig att den har ökat 10,4 kilo i vikt och flyttat ända till Åland....
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.com
Tackar och bockar för det.
Att den ökat 10 kg i vikt tar jag inte på mig ansvaret för, jag vidarebefodrar bara det jag själv fått höra.
Tyckte själv att 29,5 kg lät ofantligt tungt även om jag ofta tycker det är näst intill omöjligt att uppskatta vikten på gädda.
Men som sagt, för min del är det utrett. Har läst historien om fisken nu och tråden kan låsas eller raderas för att slippa dryga kommentarer från alla självutnämnda experter.
Kommentera
-
Som sagts tidigare i denna tråd, liknande story med samma bidler har varit uppe otaliga gånger innan. Dementera gärna men håller från personangreppen.
Stänger tråden.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
-
av PeterlarsHallåj! Fick en julkalender med fiskedrag nu i julas av sambon, tyvär var det en scam och alla drag...1 Foto
-
2025-05-22, 11:44 -
-
Vi drog ut på en av öarna utanför Varholmen i Onsdags och drog vi våra första Horngäddor för året. Här...1 Foto
-
2025-05-09, 07:07 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av KreativaFiskarnGbg, 2025-05-09, 07:07
|
2 svar
361 visningar