Betygsättning av bilder. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Betygsättning av bilder.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Betygsättning av bilder.

Kanske det skulle vara ett krav att den som betygsätter bilder själv har lagt upp bilder i fotoalbumet?

Jag kan hålla med, finns alltför många som skriver kommentarer i stil med "fan va du e dålig på o ta bilder" och sen inte laggt upp en enda bild själv. Man blir lätt trött på det...
    varför nappar det aldrig?

Kommentera

Håller med... Det mest tröttsamma tycker jag iof är alla "onödiga" bilder... Det borde vara max 1 bild / dygn och användare... Det näst mest irriterande är alla som går in för att rösta ner bilder, några är duktiga fotografer... Men dom flesta är dom som inte själva lagt upp några bilder...

Kommentera

Ursprungligen postat av Golden Visa inlägg
        Håller med... Det mest tröttsamma tycker jag iof är alla "onödiga" bilder... Det borde vara max 1 bild / dygn och användare... Det näst mest irriterande är alla som går in för att rösta ner bilder, några är duktiga fotografer... Men dom flesta är dom som inte själva lagt upp några bilder...
        håller med till 100 %

Kommentera

Ursprungligen postat av Golden Visa inlägg

Håller med! Alla jävla skräpbilder förstör fotoalbumet, om man inte varit inne på en vecka har man ju och göra en timme om man vill kolla in alla bilder och inte missa bra bilder eller de stora firrarna (brukar ofta vara relaterat till varandra).

Håller även med på punkt två. Alla jävla fegisar (utan bilder eller med dubbelkonton) som enbart glider runt, ger ettor till ALLA andra, gärna systematiskt.

Personligen bryr jag mig inte speciellt mkt om detta, men jag tycker synd om folk som verkligen kan fotografera som får en massa ettor bara för att dom vågar säga vad dom tycker om saker och ting. Sedan blir ansiktet utåt med topplistor och div. en massa skitbilder där dom som har brunast tunga ligger och glassar. Vore ju kul om man någonstans kunde få se de BÄSTA bilderna på FS.
          sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
            Håller även med på punkt två. Alla jävla fegisar (utan bilder eller med dubbelkonton) som enbart glider runt, ger ettor till ALLA andra, gärna systematiskt.

Personligen bryr jag mig inte speciellt mkt om detta, men jag tycker synd om folk som verkligen kan fotografera som får en massa ettor bara för att dom vågar säga vad dom tycker om saker och ting. Sedan blir ansiktet utåt med topplistor och div. en massa skitbilder där dom som har brunast tunga ligger och glassar. Vore ju kul om man någonstans kunde få se de BÄSTA bilderna på FS.

Jusst därför vore det fint med en funktion där det KRÄVS att du skriver en komentar/kritik för att kunna rösta på bilden.
            http://blogg.aftonbladet.se/27714/

Kommentera

Ursprungligen postat av Abelsson Visa inlägg
              Jusst därför vore det fint med en funktion där det KRÄVS att du skriver en komentar/kritik för att kunna rösta på bilden.
              Mycket bra ide! Får hoppas Bergman läser detta!

Kommentera

Ja, bra idé. Skulle också vara bra om röstningen automatiskt blev publicerad bredvid kommentaren (om det nu är möjligt), något i stil med:
                Salachtin
                Röst: 5
                Kommentar:
                Grym bild!

Kommentera

Ursprungligen postat av salachtin Visa inlägg
                  Ja, bra idé. Skulle också vara bra om röstningen automatiskt blev publicerad bredvid kommentaren (om det nu är möjligt), något i stil med:
                  Salachtin
                  Röst: 5
                  Kommentar:
                  Grym bild!
                  Gillar det förslaget Bergman kan man fixa det?

Kommentera

Låt betygsättningen av bilder bli öppen för beskådning. Motorsågskaparna skulle möjligvis dra åt sig öronen. Och med tiden skulle kanske betygsättningen bli mer korrekt? Öppnar ingen ny tråd för denna diskussion.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
                    2 svar
                    514 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg nowinferior  
                    Startad av MrRodarch, 2024-04-21, 22:42