Kanske det skulle vara ett krav att den som betygsätter bilder själv har lagt upp bilder i fotoalbumet?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Betygsättning av bilder.
Collapse
X
-
Håller med... Det mest tröttsamma tycker jag iof är alla "onödiga" bilder... Det borde vara max 1 bild / dygn och användare... Det näst mest irriterande är alla som går in för att rösta ner bilder, några är duktiga fotografer... Men dom flesta är dom som inte själva lagt upp några bilder...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Golden Visa inläggHåller med... Det mest tröttsamma tycker jag iof är alla "onödiga" bilder... Det borde vara max 1 bild / dygn och användare... Det näst mest irriterande är alla som går in för att rösta ner bilder, några är duktiga fotografer... Men dom flesta är dom som inte själva lagt upp några bilder...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Golden Visa inläggHåller med... Det mest tröttsamma tycker jag iof är alla "onödiga" bilder... Det borde vara max 1 bild / dygn och användare... Det näst mest irriterande är alla som går in för att rösta ner bilder, några är duktiga fotografer... Men dom flesta är dom som inte själva lagt upp några bilder...
Håller med! Alla jävla skräpbilder förstör fotoalbumet, om man inte varit inne på en vecka har man ju och göra en timme om man vill kolla in alla bilder och inte missa bra bilder eller de stora firrarna (brukar ofta vara relaterat till varandra).
Håller även med på punkt två. Alla jävla fegisar (utan bilder eller med dubbelkonton) som enbart glider runt, ger ettor till ALLA andra, gärna systematiskt.
Personligen bryr jag mig inte speciellt mkt om detta, men jag tycker synd om folk som verkligen kan fotografera som får en massa ettor bara för att dom vågar säga vad dom tycker om saker och ting. Sedan blir ansiktet utåt med topplistor och div. en massa skitbilder där dom som har brunast tunga ligger och glassar. Vore ju kul om man någonstans kunde få se de BÄSTA bilderna på FS.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggHåller även med på punkt två. Alla jävla fegisar (utan bilder eller med dubbelkonton) som enbart glider runt, ger ettor till ALLA andra, gärna systematiskt.
Personligen bryr jag mig inte speciellt mkt om detta, men jag tycker synd om folk som verkligen kan fotografera som får en massa ettor bara för att dom vågar säga vad dom tycker om saker och ting. Sedan blir ansiktet utåt med topplistor och div. en massa skitbilder där dom som har brunast tunga ligger och glassar. Vore ju kul om man någonstans kunde få se de BÄSTA bilderna på FS.
Jusst därför vore det fint med en funktion där det KRÄVS att du skriver en komentar/kritik för att kunna rösta på bilden.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Abelsson Visa inläggJusst därför vore det fint med en funktion där det KRÄVS att du skriver en komentar/kritik för att kunna rösta på bilden.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av salachtin Visa inläggJa, bra idé. Skulle också vara bra om röstningen automatiskt blev publicerad bredvid kommentaren (om det nu är möjligt), något i stil med:
Salachtin
Röst: 5
Kommentar:
Grym bild!__________________________
Snart tar man 10+
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
514 visningar
0 gillar