Ursprungligen postat av trashmasta
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ta bort mörkning!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Anglaom man har ett skitbra fiske ställe som ingen fiskar på, hur många vill då visa det? skulle du berätta?
Så tycker jag.
Ps. Finns ju folk som faktiskt kan mörka men det är kanske en av 300Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
Mörkar inte själv bilder men kan förstå dom som gör det !!
Man lägger kanske ner en jädra tid på att hitta hotspots och då kanske man inte bara vill bjuda på det rakt av eller hur !?
Om man nu inte vill avslöja men slippa mörka bilden så låt fiske polarn ta bild lite mer uppifrån eller kör båten hyfsat nära land !! En vass är en vass !! Eller som när dom ringer till mig o frågar så är det samma svar : " Varit i gäddköping "
Sen får dom klura på det själva och listar dom ut det så ok då !! Men visst kan man bjuda på "heta" ställen !!
Men endast till dom som bjuder tillbaka på lite heta tips !!Senast ändrad av Fredrik"Gluggen"Radsby; 2007-06-28, 06:58.RODDAN
Kommentera
-
tycker man ska respektera att någon mörkat en bild. vill personen i fråga dela med sig om var han fångat fisken eller vad som så gör han/hon nog gärna det om man frågar. respektera andras "smultronställen".
jag hittade just ett ställe där jag drog ett gäng abborrar runt kilot hur lätt som helst och ångrar redan att jag sagt det vidare till folk, även om det är en liten skara så e det ju inte kul att höra om hur dom drar upp en massa fisk på ett ställe som jag slitit hund för att hitta...
Kommentera
-
My bad, borde sagt detta från början men men. Bilden jag pratar om är på pappas x fiske polare och en fin färna han fått någon stans i Almaån. X fiske polaren bor inte längre i sverige. Hade jag bara kunnat fråga honom var färnan var tagen hade han garanterat sagt det.
Borde kanske sagt de från början men trodde det var självklart att det inte var någon främlings bild jag menade.
Någon som kan hjälpa mig nu när ni vet lite mer?
Mvh
Kommentera
-
Det du skriver jolle77 låter mer som avundsjuka eller något. Om du har dragit flera abborrar över kilot på ett ställe, kan man då inte unna sina kompisar att få uppleva samma roliga fiske? Känns ju bara roligt att ens kompisar också får ha lite bra fiske. Eller är det roligare att sitta själv o skryta om hur mycket fisk man drar och sen få höra att ens kompisar blankar? Roligare och stå där tillsammans och dra kilos borrar. Fast kanske bara ja som tycker så.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av christian Visa inläggDet du skriver jolle77 låter mer som avundsjuka eller något. Om du har dragit flera abborrar över kilot på ett ställe, kan man då inte unna sina kompisar att få uppleva samma roliga fiske? Känns ju bara roligt att ens kompisar också får ha lite bra fiske. Eller är det roligare att sitta själv o skryta om hur mycket fisk man drar och sen få höra att ens kompisar blankar? Roligare och stå där tillsammans och dra kilos borrar. Fast kanske bara ja som tycker så.
Kommentera
-
Vad trevligt, och tyvärr ovanligt, att man får ett vettigt svar tillbaka och inte personangrepp o massa trams. Förstår hur du menar och om så är fallet så förstår jag att du ångrar dig. Sen finns det ju självklart undantag när man verkligen inte vill berätta stället för någon, t.ex. i hårt fiskade vatten. Ta Lödde som exempel, har lyckats hitta ett ställe i Ån där jag garanterat kan dra upp betesfisk när jag behöver det. Skulle inte berätta det för någon för att riskera att där nästa gång står 4 personer och hivar upp "min" betesfisk när jag själv tänkt fiska där. Men sen är ju Lödde allmänt skummt också men ni förstår kanske hur jag menar..?
Kommentera
-
jag hajjar, ser ingen anledning till att bita tillbaka, alla har ju rätt till en egen åsikt. jag brukar dela med mej om mina platser och det vilket brukar bita mej själv i r*ven.... men det bjuder jag på. tjatade på en polare att vi skulle fiska i en sjö som så vitt jag vet bara en handfull skolklasser fiskar i då och då, jag vet att sjön är djup och ganska stor så den borde hålla en hel del stor gädda... jag tjatade och tjatade att jag och han jag fiskar mest med skulle ta hans båt dit men det blev inget förän han ringde mej och bad mej komma med digitalkameran.... då hade han åkt dit med sin kusin och dragit en på 8kg en på 10 och en på 16kg och ville att jag skulle ta foto på den största...... så njaaaa, klart man blir lite sotis i det läget. jag var ju den som kom på sjön och tjatade i veckor så åkte den j*vlen dit med sin kusin och drar tre sådana gäddor... hehe. det bjuder jag på men jag brinner för abborre och den sjön har jag hittat själv efter en massa rekande och mitt "hotspot" har jag dragit mååånga årtag för, så denna sjön som ligger mitt i skogen i ingenstans ser jag faktiskt som min.... men jag har delat med mej.... lite för mycket bara och jag respekterar andras favvoställen och tycker bara att då kan man respektera mina....
förlåt om jag lät denna tråden spåra ur lite
mvh jocke
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
510 visningar
0 gillar