Ta bort mörkning! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ta bort mörkning!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ta bort mörkning!

Såg nån stans att man kunde ta bort vissa mörkningar i PS el nått. Tror de va nått me hur bilderna va sparade el nått sånt. Någon här som skulle kunna hjälpa mig att ta bort mörkningar från några bilder?

Mvh

Ta bort mörkningar? Menar du mörkade bakgrunder på bilder med fiskar? Om du mörkade i PS (och av någon anledning inte har originalbilden sparad) och sparade den som .psd går det att öppna den och ctrl + alt + z tills bilden blir som den såg ut ursprungligen. Om du pratar om att ta bort mörkningen igenom att redigera bilden blir det nog väldigt väldigt svårt (fast det beror på hur mycket bilden är mörkad).

Kommentera

Kan man inte bara förbjuda alla mörkade bilder...
      Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av salachtin Visa inlägg
        Ta bort mörkningar? Menar du mörkade bakgrunder på bilder med fiskar? Om du mörkade i PS (och av någon anledning inte har originalbilden sparad) och sparade den som .psd går det att öppna den och ctrl + alt + z tills bilden blir som den såg ut ursprungligen. Om du pratar om att ta bort mörkningen igenom att redigera bilden blir det nog väldigt väldigt svårt (fast det beror på hur mycket bilden är mörkad).

Nu är det så att jag vill ha någon annans bild upp "uppmörkad" Tror han har mörkat den i paint. Någon som skulle kunna mörka upp den och sedan skicka den till mej?

Kommentera

För det andra går det nog inte "mörka upp" en bild som är redigerad i paint.. ?

Kommentera

varför inte ta kontakt med mannen/kvinnan i fråga och fråga vart det är, betydligt lättare, sen om du får nobben återstår att se..
            man mörkar oftast bilder av en anledning och den är väl att man vill ha stället hemligt/för sig själv.

Kommentera

Sen behöver man inte ta bilder som visar stora delar av vattnet, det väljer man oftast själv beroende på om det går lr inte!
              RobinJohansson

Kommentera

Ursprungligen postat av FiskeFreakOscar Visa inlägg
                Nu är det så att jag vill ha någon annans bild upp "uppmörkad" Tror han har mörkat den i paint. Någon som skulle kunna mörka upp den och sedan skicka den till mej?
                Så kan du ju fan inte göra !
                Varför tror du att han mörkar bilden !?Jo kanske för att inte du ska se var de är ?
                Keep talking about me, You are just making me famous..
                MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Har en hyffsat gammal bild på en stor färna och ja är nästan säker på att jag känner igen bakgrunden fasst man bara ser lite men jag är inte säker. De e därför jag vill få bilden uppmörkad.

Kommentera

Ursprungligen postat av FiskeFreakOscar Visa inlägg
                    Har en hyffsat gammal bild på en stor färna och ja är nästan säker på att jag känner igen bakgrunden fasst man bara ser lite men jag är inte säker. De e därför jag vill få bilden uppmörkad.
                    Färnor blir gamla, bara ut och nöta, sedan kan du mörka dina egna bilder. Men gör det bra, en dag kanske det är en snorunge som försöker "unmörka" dem...
                    sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
                    2 svar
                    510 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg nowinferior