Haha, men ja. Det där är ju inge alls ovanligt ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Äkta bild?
Collapse
X
-
SG> Om du tänker dig så här, tror du att det går å redigera en bild så här proffsigt ? Nej, inte ens i Photoshop.
Varför munnarna ser mysko ut, antar att du kollar på vita läpparna på gäddorna, det är ju för att den ena, största gäddan har gripit tag om den mindre. Och den mindre om spinnaren. Något som gör att gäddorna blir aggresiva och spänner upp läpparna..
Kommentera
-
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sportfiskekärlek Visa inläggSG> Om du tänker dig så här, tror du att det går å redigera en bild så här proffsigt ? Nej, inte ens i Photoshop.
Varför munnarna ser mysko ut, antar att du kollar på vita läpparna på gäddorna, det är ju för att den ena, största gäddan har gripit tag om den mindre. Och den mindre om spinnaren. Något som gör att gäddorna blir aggresiva och spänner upp läpparna..
Men hur som helst, jag säger inte att det är omöjligt. Jag tycker bara att det ser ut som ett dåligt ps jobb. Men det kan ju vara så att just den "synen" bara ser ut som det helt enkelt
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggMenar du att det inte går att redigera bilden "sådär proffsigt" :P ? Ta inte illa upp, men det går att redigera vilka bilder som helst så att det ser tvättäkta ut. Dom som kan, dom kan. Inte att jämföra med tråden på fs om "bästa photoshop jobb"tråden.
Men hur som helst, jag säger inte att det är omöjligt. Jag tycker bara att det ser ut som ett dåligt ps jobb. Men det kan ju vara så att just den "synen" bara ser ut som det helt enkelt
Men jag är inget monsterproffs i ps. Men jag tänkte bara ang vattenytan som speglar sig över fisken, och har en egen teori om det. Jag tror själv inte att det är så lätt och fixa till det sådär. Och tror inte heller nån som väl kan hade idats, bara för en liten fakebild och posta upp på webben. Men som du sa Sg, dom som kan, dom kan.
Du får ha det bra ! Sketfiske, Mvh Marcus
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sportfiskekärlek Visa inläggJapp, det har du rätt i. Jag själv, älskar både å naturfotografera och redigera bilder, då främst i ps.
Men jag är inget monsterproffs i ps. Men jag tänkte bara ang vattenytan som speglar sig över fisken, och har en egen teori om det. Jag tror själv inte att det är så lätt och fixa till det sådär. Och tror inte heller nån som väl kan hade idats, bara för en liten fakebild och posta upp på webben. Men som du sa Sg, dom som kan, dom kan.
Du får ha det bra ! Sketfiske, Mvh Marcus
Men som sagt, who knows
Kommentera
-
hände när jag och släkten var ute och fiskade i åstolken... En som heter Ove fick på en gädda på 1-1,5kg och när den var 10m från båten så small en gäda till på, som visade sig väga 7,4kg"De löser sig, som kärringen sa när hon sket i badkaret"
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
511 visningar
0 gillar