Intressanta bilder? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Intressanta bilder?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
    Frågan är ju bara vem som vill se Carpoholics hemmabyggda toa på 10bilder?
    Ingen, däremot vill man gärna kolla in foton där han sitter på den...
    Hälleflundrafiskare

Kommentera

Alla Bilder är Välkomna! Det är Därför Det Finns Ett Fotoalbum!
      C&R, visst, men i grund och botten så är fisk till för att ätas!

Kommentera

Själv tycker jag det är ok så länge det är relaterat till fisk och fiske, det är ju inte direkt intressant för mig att se någons polare stå och spänna sig i en båt eller någon trött kille som är nyvaken i ett tält efter en natts ålmete.

Och den där hemmagjorda tolatetten tror jag hamnar i samma fack.

Kommentera

Ursprungligen postat av Michael Visa inlägg
          Själv tycker jag det är ok så länge det är relaterat till fisk och fiske, det är ju inte direkt intressant för mig att se någons polare stå och spänna sig i en båt eller någon trött kille som är nyvaken i ett tält efter en natts ålmete.

Och den där hemmagjorda tolatetten tror jag hamnar i samma fack.
          exakt! därför spelar de ingen roll om fisken är blodig som fan och bonkad. den är död...de va helt enkelst "his turn to go"
          C&R, visst, men i grund och botten så är fisk till för att ätas!

Kommentera

Vad är en intressant bild?

* En hundraklubbare kan vara intressant för Kalle men inte för Pelle.
            * En stor braxen kan vara intressant för Pelle men inte för Olle.
            * En hemgjord jerkbait kan vara intressant för både Olle och Kalle men inte Pelle.
            * Ett gäng Buster i olika färger kan vara intressant för Pelle och Kalle, men inte Jonas.
            * En naturvy över fiskevattnet kan vara intressant för Pelle och Jonas, men inte Kalle.
            * En bonkad snipa kan vara intressant för grabbarna i Storsloken men inte grabbarna i Svenska Gäddklubben.
            * En bild på båten kan vara ointressant för alla utom båtägaren själv.

Och så vidare.....

Med andra ord, vem bestämmer vad som är en bra bild?

Och för de som inte gillar vissa bilder finns ju alltid alternativet att inte klicka på dem, tänkte bara tipsa om det...
            Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytrackers Visa inlägg
              Är övertygad om att yngre blivande "monsterfiskare" sitter framför forumet och drömmer om fiskar de ser i bildgalleriet. Många av dem skiter i kvalitén på bilderna (drömmen finns där), även om jag själv inte gör det... så länge ramen är sportfiske! Kvalité inom fiske kan inte mätas med bra bilder eller stora fiskar... allt utgår från fångstmannen/kvinnan och dess egna upplevelser. Höjden vore att såga någon lycklig fångstmans fångst, bara för att fisken inte är stor eller att fotografen/kameran var kass! Bättre att ge betyg, än att totalsåga från redaktionen vilket medför bortplockande av bild. Många är här för att lära, inte att bli totalsågade!

MVH

/MT

Instämmer helt är väl ingen fotoutställning, man väljer ju att titta på de bilder som man gillar...
              Gädda & Jäger
              www.gaddajager.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Krumelur Visa inlägg
                Instämmer helt är väl ingen fotoutställning, man väljer ju att titta på de bilder som man gillar...

Och hur ska du veta om du gillar en bild innan du har tittat på den?

Poängen är väl att det inte ska finnas stötande bilder eller? Och där finns det ju redan bestämmelser - bara att rapportera till Bergman om man nu är av den uppfattningen rörande en bild...

Kommentera

Gör en "underkategori", där det ska kunnas ges konstruktiv kritik på bilder! Finns ju bra många här på forumet som verkligen har en tanke, budskap med sina bilder...! | Cheers, back to the beer!
                  [FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]

Kommentera

jamen hallåååå, hur stort är problemet. Det kommer inte uppmer än ett par tre sidor bilder per dag som mest. Är väl bara kul att det händer lite här. Det värsta jag vet är heldöda sidor som inte har nåt nytt på flera dagar eller veckor
                    Brottar fett...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
                    2 svar
                    513 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg nowinferior