Fotoalbumet är enbart för fiskerelaterade bilder, så vill du lägga upp någon annan typ av bild kan du göra det i övrigt-forumet.
Annonsbilder skall vara i Köp & Sälj -forumet.
Detta för att fotoalbumet inte ska svämmas över av icke fiskerelaterade bilder.
---Det skall synas på bilden att det är fiskerelaterat - inte att det står en text under om att det är fiskerelaterat - det är inte tillräckligt---
Vi kommer att rensa lite tveksamma bilder i fotoalbumet. I vissa fall kommer det att skickas PM till den som har laddat upp bilden.
Hoppas ni förstår
Nikita & Bergman
(Har du frågor, så kan ni skicka PM till Nikita)
Ser ni någon bild som inte passar in, så tar jag gärna emot PM med en länk till bilden. Ibland hinner jag inte med allt. Det handlar alltså bara om att hjälpa till att hålla fotoalbumet så fiskerelaterat som möjligt.
Annonsbilder skall vara i Köp & Sälj -forumet.
Detta för att fotoalbumet inte ska svämmas över av icke fiskerelaterade bilder.
---Det skall synas på bilden att det är fiskerelaterat - inte att det står en text under om att det är fiskerelaterat - det är inte tillräckligt---
Vi kommer att rensa lite tveksamma bilder i fotoalbumet. I vissa fall kommer det att skickas PM till den som har laddat upp bilden.
Hoppas ni förstår
Nikita & Bergman
(Har du frågor, så kan ni skicka PM till Nikita)
Ser ni någon bild som inte passar in, så tar jag gärna emot PM med en länk till bilden. Ibland hinner jag inte med allt. Det handlar alltså bara om att hjälpa till att hålla fotoalbumet så fiskerelaterat som möjligt.
Kommentera