Men, vad det gäller pyttesmå Gäddor är mitt rekord på liten agliaspinnare 17 cm..Hade den faktisk i akvarium sedan.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
pytteliten gädda
Collapse
X
-
Tänk på att det som skrivits gäller östkustfiskare. Här på västkusten är vi alla mellan 25-35 år, solbrända, tvättbrädemagar, matlagningskunniga m.m.
Ursprungligen postat av cathHär sitter man och jobbar och sliter till kl 22 . 30 , kommer hem och ser att det tråden kunde spåra ur ännu mer *kul*
Måste också säga : skönt att se att jag inte är ensam …
Här skrivs det om nakenchock och snoppviftare ,hundratals båtar fulla med grabbar som viftar med sina snoppar…..
Ursäkta får jag fråga var då någonstans ? För vi ska ha personalfest kanske båt killarna kan hjälpa till , mina arbetskamrater är 45+och många 60 åriga tanter och så jag.
Nu har jag bidragit till att min pyttelilla gädda tråd förvandlats till något som kanske borde finnas under ”övrigt”
Men tack så jätte mycket för era svarsigpic
Kommentera
-
cath
Men, vad det gäller pyttesmå Gäddor är mitt rekord på liten agliaspinnare 17 cm..Hade den faktisk i akvarium sedan.
hur länge hade du lillgäddan där ? vad gjorde du med den sen ?
Här på västkusten är vi alla mellan 25-35 år, solbrända, tvättbrädemagar, matlagningskunniga m.m
( ursäkta nu är jag sk*t trött) RADERAR......Senast ändrad av Guest; 2005-08-23, 07:06.
Kommentera
-
Undra vad PA säger nu??? Han är ju trots allt Stockholms Steven Segal!!!
Ursprungligen postat av cathWow
hur länge hade du lillgäddan där ? vad gjorde du med den sen ?
Jädrans …då får vi sända damerna dit på personalfest , får jag be dig om en tjänst att ta hand om dem och placera dem ute på sjön och hoppas att dessa varelser (båtmännen) dyker upp och att de har en grill med sig för havets läckerheter .? …
Kanske jag kan berätta för min chef (64 årig kvinna ) imorgon att det ordnat sig , hon skulle dö…du skulle sett henne ikväll när jag tog upp på mötet att när det blir P-fest vill jag ha lite manligt blod på bordet …hon hade just bokat upp mig på jobb i Västerås efter min kommentar beslutade hon att jag skulle stanna kvar hos henne i Stockholm ,jag fattar ingenting vad har jag gjort för fel ...nu då.*skratt* ( ursäkta nu är jag sk*t trött)sigpic
Kommentera
-
cath
Undra vad PA säger nu??? Han är ju trots allt Stockholms Steven Segal!!!
Sturgeon : Tror du fixar det galant …..det är inte bra om jag frågar PA Jag har plockat fram njurbälte och känner hur gäddabstinensen närmar sig .
Medans mina arbetskamrater är på p-fest på västkusten , kan jag vara hemma och fiska :=)
Det skulle kännas tryggt att veta att något tar hand om dem …
--------------
Hm ….PA lyser med sin frånvaro … har du problem med att prioritera rätt igen ??
Vad gör du ?
1. snickrat in dig i sänghyllan ?
2. tvingad att sitta med familjen istället för datorn ?
3. Sover
4. Äter en smörgås
5. Det ska du strunta i
Ikväll ska jag äntligen ut och leka med buster J :=) hoppas jag, får muta ungarna .
Ha en bra dag
Kommentera
-
P A
Ursprungligen postat av cathÄr du orolig ??
Sturgeon : Tror du fixar det galant …..det är inte bra om jag frågar PA Jag har plockat fram njurbälte och känner hur gäddabstinensen närmar sig .
Medans mina arbetskamrater är på p-fest på västkusten , kan jag vara hemma och fiska :=)
Det skulle kännas tryggt att veta att något tar hand om dem …
--------------
Hm ….PA lyser med sin frånvaro … har du problem med att prioritera rätt igen ??
Vad gör du ?
1. snickrat in dig i sänghyllan ?
2. tvingad att sitta med familjen istället för datorn ?
3. Sover
4. Äter en smörgås
5. Det ska du strunta i
Ikväll ska jag äntligen ut och leka med buster J :=) hoppas jag, får muta ungarna .
Ha en bra dag
Satt o väntade på dig heeeela kvällen..Men näääädå..Passa på att dyka upp när jag stängt av burken..Jaha-ja..
Nåja..Så var det inte riktigt..
Svar på frågor:
1. Nej..Den är klar..Ska bara oljas.
2. Har ej familj. Men ett annorlunda liv.
3. (Hmm..Kollar när du var inne) Jo..Det verkar nog så..
4. Näe..Det var lite tidigare, det..
5. Näe..Du får gärna detektivisera mitt varande i världen.. ;o)
Och för att öka på folks undringar..*Flirt*
(Nu fick dom nått att prata om..hehe)
Sture; Segal?? Nu förolämpar du igen..Seså..Gå o tvätta munnen med Fenom nu som straff..Mycket har jag blivit kallad..*fnys*
Men sveriges "Wilko Johnsson" gick mycket ett tag i blaskorna i England när jag högg som mest med Telecastern.. :o)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av P AMen Tobias..Då är det skönt att vi inte har samma..Såg bilden du va så stolt över. "Insiktsbilden".. Näe..Det dääär såg inte friskt ut på fel sätt..
Men Tobias?????achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Cath, hade den i ett 50 l akvarium. Jag har haft flera vid skilda tillfällen. Den åt bra bortsett från de första dagarna, verkade pigg. Men här lärde jag mig i praktiken vad som händer om man tar småfiskar med varm torr hand. Typ 3 veckor senare låg den döende i ytan flämtande med tydliga svarta brännmärken av mina fingrar. Den dog! Ta aldrig tex smolt med handen..de dör...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
513 visningar
0 gillar