pytteliten gädda - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pytteliten gädda

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av cath
    PA:
    Okej

Bara undrade (nyfiken)

Nu vet ju jag vad du jobbar med ,måste jag fråga är du en bidragande faktor till att det finns sportfiskande tjejer …*L*
    då måste du ha vart ledig den dag då jag skulle gjort ett besök , hamnade i en annan butik. *s*
    Ha en bra dag
    /cath
    Fortsätt du vara nyfiken..Det kan jag behöva för egot.. ;o)

Jobbar inte på lördagar..Då ska man fiska, larma gitarr, titta på solnedgången med en kvinna eller något annat trevligt..Eller varför inte alltihop. :o)
    Å andra sidan har jag halvt om halvt lovat att jobba (!) både lördag o söndag på flytande båtmässan vid Biskopsudden om två veckor, så..

Tycker det finns på tok för få fiskande tjejjer..Men om någon kommer in, så nog sjutton försöker jag engagera denna kvinna för detta..
    Fast det är klart..Om det lyckas vet jag inte. Vilken kvinna blir engagerad sportfiskare av ett medelålders avdankat rock-pervo som dessutom inte är normal i skallen..? Eller kanske fler än jag tror..? Får fundera över denna fråga..

Kommentera

Jo, jag metade upp ladyfishen på tiger-räka
      Snacka om fiske ,något att minnas :=)

PA:
      medelålders avdankat rock-pervo som dessutom inte är normal i skallen..? Eller kanske fler än jag tror..?
      Lovar , det finns fler avdankade sportfiskande pervon som inte är normala i skallen *L*

ha det

Cath

Kommentera

Ursprungligen postat av cath
        Snacka om fiske ,något att minnas :=)

PA:

Lovar , det finns fler avdankade sportfiskande pervon som inte är normala i skallen *L*

ha det

Cath
        Vad skönt då. Då slipper man känna sig ensam i sin sjukdom.. ;o)

Kommentera

Ursprungligen postat av P A
          Vad skönt då. Då slipper man känna sig ensam i sin sjukdom.. ;o)

det DU har är du garanterat ensam om! om det är en sjukdom eller bara en extreeeemt sällsynt personlighetsstörning låter jag vara osagt.
          achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
          \m/

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
            det DU har är du garanterat ensam om! om det är en sjukdom eller bara en extreeeemt sällsynt personlighetsstörning låter jag vara osagt.
            Men Tobias..Då är det skönt att vi inte har samma..Såg bilden du va så stolt över. "Insiktsbilden".. Näe..Det dääär såg inte friskt ut på fel sätt..

Kommentera

Men ser just att denna lite meningslösa tråd har massor av tittare och därmed börjar bli en såpa..
              Och så brukar en del emellanåt klaga på meningslösa trådar. Och så är det dessa som alltid för störst uppmärksamhet. Typ "Våga vägra" listorna och annat som detta.
              Kanske dags för något som höjer spänningen..Typ en nakenchock eller något, som det brukar vara på TV så tittarsiffrorna blir ännu högre.. ;o)

Kommentera

Ursprungligen postat av P A
                Men ser just att denna lite meningslösa tråd har massor av tittare och därmed börjar bli en såpa..
                Och så brukar en del emellanåt klaga på meningslösa trådar. Och så är det dessa som alltid för störst uppmärksamhet. Typ "Våga vägra" listorna och annat som detta.
                Kanske dags för något som höjer spänningen..Typ en nakenchock eller något, som det brukar vara på TV så tittarsiffrorna blir ännu högre.. ;o)
                Vi har redan diskuterat nakenchock i tråd för ett tag sen. Var tydligen mer folk än mig som hade fiskevatten fulla med snoppviftare.

Kommentera

Ursprungligen postat av savbrink
                  Vi har redan diskuterat nakenchock i tråd för ett tag sen. Var tydligen mer folk än mig som hade fiskevatten fulla med snoppviftare.
                  HaHa..Låter riktigt bra..Man ser framför sig hundratals båtar fulla med grabbar som viftar med sina snoppar..Borde klart filmas och visas i skolorna till varnagel för dagens ungdom.. :o)

Kommentera

Kul tråd..fast undrar varför herr PA visar sådant oerhört intresse för tråden Pytteliten Gädda ;o)))

Kommentera

Här sitter man och jobbar och sliter till kl 22 . 30 , kommer hem och ser att det tråden kunde spåra ur ännu mer *kul*

Måste också säga : skönt att se att jag inte är ensam …
                      finns fler avdankade sportfiskande pervon som inte är normala i skallen *L*
                      Här skrivs det om nakenchock och snoppviftare ,hundratals båtar fulla med grabbar som viftar med sina snoppar…..
                      Ursäkta får jag fråga var då någonstans ? För vi ska ha personalfest kanske båt killarna kan hjälpa till , mina arbetskamrater är 45+och många 60 åriga tanter och så jag.

Nu har jag bidragit till att min pyttelilla gädda tråd förvandlats till något som kanske borde finnas under ”övrigt”

Men tack så jätte mycket för era svar
                      Senast ändrad av Guest; 2005-08-22, 23:07.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
                      2 svar
                      513 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg nowinferior  
                      Startad av MrRodarch, 2024-04-21, 22:42