Ursprungligen postat av Alessandro
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
pytteliten gädda
Collapse
X
-
cath
P ADessutom är jag snygg, charmig och sval, och det brukar attrahera honkön av alla arter..hehe
måste börja snygga till mig innan jag ger mig ut .
Alessandrochansen/risken att en sån skall hugga på muminspöt är inte så stor
Jag känner mig så fredags snäll så det gäller er andra också , såklart.
Kommentera
-
P A
Om du gör dig riktigt snygg och sätter på dig fulfilter i solbrillorna så du tycker jag är snygg också, eller i varje fall lär dig ljuga om saken, så kanske du kan få tjata till dig en gäddresa i min räser..Men njurbälte är en fördel, eller i varje fall vältränade händer om jag får för mig att trycka på för fullt..Blir väldans studsigt med jerkräsern ser du..Och det vore välan synd med ofrivilligt bad..*överdriver lite..men det är ju fredag*.. :o)
Kommentera
-
cath
Vad kaxig …
Om du gör dig riktigt snygg och sätter på dig fulfilter i solbrillorna så du tycker jag är snygg också, eller i varje fall lär dig ljuga om saken
Jag har alltid njurbälte med mig ut ,jag är beredd på tunga saker + några timmars slit med hantlarna på gymmet med i bagaget , styrkan har jag .
Vi skulle kunna byt låna jerkräser med varann ? Slipper du uppleva ev ofrivilliga bad .=)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av P AAllt du behöver är en båt eller en kompis med båt, så garanterar jag att du får ett par bra gäddor runt Stockholm. 6-8 kilo är faktiskt enormt enkelt här omkring på hösten. Större lite knepigare förståss.
Se här vad elanen säger om fisket i mina hemmavatten:
Ursprungligen postat av elanenBeror nog på att fisket efter gädda,abborre och gös i vattnen runt Tyresö är stendött. Precis som det blivit i halva Östersjön. Vissa delar typ Muskö-området har det blivit en lyckträff att få en gädda eller gös.
mvh
Jan Österholm
Kommentera
-
cath
Ursprungligen postat av AlessandroFarbror PA syftar på sin båt när han säger jerkräser och den lånar han inte ut till någon förutom W-son...
Abborre fisket i Tyresö är inte dött , jag har fått flera små abborrar det finns säkert större . Träffade en kille som nyligen fick gädda i Tyresö .
Men det är halvdött
Kommentera
-
P A
Cathkvinnan..Det fanns en tid då även jag var vältränad..Mer än i truten, alltså..hehe..
Äh, fan..Häng på någon gång vetja..Lovar att guida upp en fining åt dig, även om du inte bryr dig mer än om utsikten..;o)
Föresten så stod det i Svenskt Fiske / Sportfiskaren en gång för länge sedan att bästa sättet att fånga en gädda var att hålla upp en spegel. Sen när gäddan kom upp för att kolla frisyren, så klappade man snabbt till den i roten..hehe.
Österholm..Du vet..Elanen tror att ett vatten är dött när han inte får något..Du och jag vet ju att du halar feta emellanåt i dom krokarna.
Kommentera
-
cath
Det får gå några pass innan min fisk desperation breder ut sig och jag börjar tjata på dig . Tack för erbjudandet !
jag har åkt båt med farbröder förut och de överlevde .
Vad är det för finingar du kan guida upp ? PA:brukar attrahera honkön av alla arter
Ska åka in och köpa lite prylar idag ,så tack för tipset hoppas de har speglar .
Om de i butiken inte fattar , vad för spegel osv. så hälsar jag från dig .
Okej ?!
Ha en bra dag .=)
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
511 visningar
0 gillar