pytteliten gädda - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pytteliten gädda

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Den enda frågan måste ju vara: Är Cath en tjej eller har den här tråden förvandlats till den bögigaste på hela FS?
    Har du inte förstått det ännu .. . . …kan du tänka dig att jag är en flicka :=) , sorry .
    Lovar ,kommer inte ta PA ifrån dig
    ha en bra dag

Kommentera

• Ursprungligen postat av cath
      Alessandro
      Nä , jag kör på haspel , men det var kul att jag fick testa på en annan rulle.
      Med lite teknik och känsla så tror jag på ett helt annat fiske och med ett kortare spö också …såklart
      I framtiden kommer jag utforska detta mer .

Busa och skämta måste man få göra . Jag har ett sådant tungt arbete det är viktigt för mig att ha kul på fritiden, det är väl det som är grejen med en hobby ? ska vara kul , att man kan kasta mellan skämten , skratta … …. Det har du inga problem med.

Jag har laddat upp den enda bilden från PA guidningen ...tecken på att det vart trevligt när man glömmer bort kameran .

Fan, att jag inte fotade fisken när den gled upp vid båten …jävla miss , inga bevis …kan ha drömt allt , i dag är jag riktigt sur på mig själv .

Trodde du skulle ta ett foto i timmen igår? Kanske svårt att tänka på allt när P-A pratar oavbrutet...

Kommentera

Har du inte förstått det ännu .. . . …kan du tänka dig att jag är en flicka :=) , sorry .
        Lovar ,kommer inte ta PA ifrån dig
        ha en bra dag
        DÅ faller de sista mynten på plats. Inte konstigt att du får åka med PA när du vill :P
        Men du får inte ta honom ifrån mig! han är det enda jag har som betyder nått i mitt liv
        Bajen forever!

Kommentera

• Herrrreguuuud.. hehe

Kommentera

• erhm.. P-A har bara en sak o säga... o de är : Ajjabajja..
            Deluxe lures thats my work.

Kommentera

• Ursprungligen postat av linu_z
              erhm.. P-A har bara en sak o säga... o de är : Ajjabajja..
              Har du problem med hemoroiderna..? Gör dom ont?? prova att lägga dig ner en stund och avlasta.. ;o)

Kommentera

• Ursprungligen postat av korten
                DÅ faller de sista mynten på plats. Inte konstigt att du får åka med PA när du vill :P
                Men du får inte ta honom ifrån mig! han är det enda jag har som betyder nått i mitt liv
                Jag förstår ska bara låna honom ibland ...kan lyssna med dig först om det skulle hjälpa något , men var inte rädd . OKej .
                krya på dig *Skratt*

Ska tillägga en sak …PA fiskade aldrig ,utan var en otroligt duktig guide eftersom han körde till aktiva platser . Du verkar vara en sådan erfaren fiske kille så jag behöver inte förklara att det har mer med mig som oerfaren fiskare att göra att jag inte fick gäddan på kroken …*L*tänk om det var så lätt att bara kasta i betet , så var det klart , hade inte vart något kul ...

Trodde du skulle ta ett foto i timmen igår?
                Jädrans …skit nu gömde jag det …nu blir jag lite blyg , har du vart där inne och kikat -det har inte jag .

Men vilket minne du har *avundsjuk* …jag får fixa det på något sätt …är det några som har några ”skräp bilder” som jag kan få ? gärna på sjön, träd , gräs eller bara vatten bilder…utan fisk .. …så vore jag tacksam :==) har du sådana bilder KG ?
                Senast ändrad av Guest; 2005-08-29, 12:01.

Kommentera

Jag förstår ska bara låna honom ibland ...kan lyssna med dig först om det skulle hjälpa något , men var inte rädd . OKej .
                  krya på dig *Skratt*

Jädrans …skit nu gömde jag det …nu blir jag lite blyg , har du vart där inne och kikat -det har inte jag .

Men vilket minne du har *avundsjuk* …jag får fixa det på något sätt …är det några som har några ”skräp bilder” som jag kan få ? gärna på sjön, träd , gräs eller bara vatten bilder…utan fisk .. …så vore jag tacksam :==) har du sådana bilder KG ?
                  Nej, jag har bara bilder med fisk... Du får väl fejka lite, ta några bilder som ser lite "söndagiga" ut

Kommentera

• fick du _det _ sagt .. en kille med ett bra minne och bilderna fulla med fisk *skratt*
                    men tack för att du påminde mig ….japp jag får fejka :=)
                    ha det :=)

Kommentera

• Ursprungligen postat av Alessandro
                      Multi behöver man inte till lilla Helvetes-svansen, http://shop.lundgrensfiske.com/group.asp?group=966
                      Fast för den större så är det nog att rekommendera...

Jag fiskar den större med haspelspö och haspelrulle, går hur bra som helst! har iof ganska stor rulle.. en stradic 4000!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
                      2 svar
                      513 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg nowinferior  
                      Startad av MrRodarch, 2024-04-21, 22:42