pytteliten gädda - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pytteliten gädda

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tack.

Och borta?? Varför det..Säkert för trött för att orka röra mig efter allt det läskiga.. ;o)Vi får utforska det
    Jag har bokat så det blir i slutet av Oktober.
    Det är bara att följa med ….slav ….vi blir tydligen ensamma det verkar inte som någon annan här vill haka på
    .Vad tycker du om det då ?

Föresten..Vad är det för fel på parkeringen..Den är ju redan inkörd..??inte för migQUOTE]

~FB~Pike

Get a room... hehehe
    Get a room?? - vågar inte

Kommentera

• Jag har bokat så det blir i slutet av Oktober.
      Det är bara att följa med ….slav ….vi blir tydligen ensamma det verkar inte som någon annan här vill haka på
      .Vad tycker du om det då ?

Det vet du, mistress.. ;o)

Kommentera

• Undrar om det var dig jag drömde om i natt , att jag kom till en butik och det fanns så mycket grejer och jag kände en stor …nä nu blev jag blyg , får ta det med psykologen istället

Apropå inget …funderar på att ta en tur ikväll och testa på mina nya fina drag .Köpt ett/fler drag som ska bli jätte kul att testa , jag är otålig men jag känner på mig att jag snart kommer att få ”krama ” någon fin .
        Det gäller att det finns plats i galleriet för snart kommer det :=)

PA jag skulle gärna vilja ha ett foto på dig då du sitter gränsle över den första krokodilen som en riktig Krokodil-Dundee eller vänta det är jag som vill bli det …bifogar en beställning på stor...lek
        Senast ändrad av Guest; 2005-08-30, 09:59.

Kommentera

• Ursprungligen postat av cath
          Undrar om det var dig jag drömde om i natt , att jag kom till en butik och det fanns så mycket grejer och jag kände en stor …nä nu blev jag blyg , får ta det med psykologen istället

Apropå inget …funderar på att ta en tur ikväll och testa på mina nya fina drag .Köpt ett/fler drag som ska bli jätte kul att testa , jag är otålig men jag känner på mig att jag snart kommer att få ”krama ” någon fin .
          Det gäller att det finns plats i galleriet för snart kommer det :=)

PA jag skulle gärna vilja ha ett foto på dig då du sitter gränsle över den första krokodilen som en riktig Krokodil-Dundee eller vänta det är jag som vill bli det …bifogar en beställning på stor...lek
          Klart det var mig du drömde om..Det gör alla flickor vet du ju.. ;o)

Sätt inte bort "gäddan" bara ikväll, för den ska du ha med på söndag.. :o)
          Om du ska bort till "du vet var"..Så knata ut till "du vet var" vid grillplatsen..Kan stå en eller ett par fina där borta med lite tur..

Räcker det om jag tar på krokodilmask från Butterick´s när du gre...ooopss....Ojdå..Nu vart det lite väl..eh..eh..

Kommentera

• Kan tänka mig det…gottegris !

”gäddan ” är öronmärkt till på sönd och jag ska testa där . TACK …:=)

Räcker det om jag tar på krokodilmask från Butterick´s när du gre...ooopss....Ojdå..Nu vart det lite väl..eh..eh..
            Varför det ? vad bra att du tog upp det …kanske blir så om du inte är försiktig
            , får du en krok i dig och börjar sprattla då måste jag ….var beredd på allt , jag är bara en nybörjare.

Kommentera

Kan tänka mig det…gottegris !

”gäddan ” är öronmärkt till på sönd och jag ska testa där . TACK …:=)

Varför det ? vad bra att du tog upp det …kanske blir så om du inte är försiktig
              , får du en krok i dig och börjar sprattla då måste jag ….var beredd på allt , jag är bara en nybörjare.
              För säkerhets skull tar jag o förmonterar några krokar här o var så du kan få mecka bäst du vill.. :o)

Kommentera

• Oooops ….
                *skratt* du är så rolig , vad du är go, vad har jag gjort för att förtjänat detta ??

nu får du blunda !

du tar med dig en kamera va? antar att det är fler än jag som vill se hur detta slutar
                Trashmasta …allt ordnar sig ….lägg in en beställning på vad du vill se för bilder jag skickar fakturan .
                Admin kan få fnatt om de hamnar i galleriet .
                *ASG*

Kommentera

Oooops ….
                  *skratt* du är så rolig , vad du är go, vad har jag gjort för att förtjänat detta ??

nu får du blunda !

Trashmasta …allt ordnar sig ….lägg in en beställning på vad du vill se för bilder jag skickar fakturan .
                  Admin kan få fnatt om de hamnar i galleriet .
                  *ASG*

det låter bra det! får du inte visa dem här kan jag slänga upp dem på fotosidan.se, lite fin konst finns det alltid folk som vill se
                  http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

• Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiih!
                    There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...

Kommentera

• Du vet, Cath..Som man bäddar får man ligga..Allt man gör får man igen..O.s.v.
                      Så du har väl varit stygg i ett tidigare liv eftersom du straffas med att tvingas umgås med den usle Kinky Farbror.. ;o)

Spänningen stiger..Bara drygt 40 timmar kvar and counting..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
                      2 svar
                      513 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg nowinferior  
                      Startad av MrRodarch, 2024-04-21, 22:42