Cath, nån på fs som har en sån, tydligen bra. Sök på portabote...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
pytteliten gädda
Collapse
X
-
cath
Tack igen .....jag läste tråden och det verkar bra
Jag hjälper dig självklart..Byta gädda mot smisk är allt för lockande för att gås miste om.. ;o)
Förresten kanske ska tillägga att jag ”GER” efter gäddfångsten. Hur länge och hur många slag /sek räknas ut med hjälp av gäddans vikt , kan informera om detta när jag kommer på dropp in - jag behöver väl inte beställa tid det handlar väl om vanliga butiks tider ?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av cathTack igen .....jag läste tråden och det verkar bra
Hm…hoppas att du kan innan 9-11/9 …det är en evighet dit, du kan väl inte vänta på smisk så länge ?
Förresten kanske ska tillägga att jag ”GER” efter gäddfångsten. Hur länge och hur många slag /sek räknas ut med hjälp av gäddans vikt , kan informera om detta när jag kommer på dropp in - jag behöver väl inte beställa tid det handlar väl om vanliga butiks tider ?
du tar med dig en kamera va? antar att det är fler än jag som vill se hur detta slutar
men skit i gäddan det är smisket vi vill se! eller smisk med gädda kanske?
nä men skämt åsido, nu vill vi ha bevis på att PA kan guida upp en krokodil åt dig!
Kommentera
-
P A
Ursprungligen postat av cathTack igen .....jag läste tråden och det verkar bra
Hm…hoppas att du kan innan 9-11/9 …det är en evighet dit, du kan väl inte vänta på smisk så länge ?
Fast jag satt o funderade på en tur typ söndag förmiddag eller så..
Lördag hade varit ballare, men nyss sa jag Ja till att jobba hos Flodin Marin mitt på dagen mellan 10 och 14..Sedan måste jag ditt o datt...*puh*
Men ser fram emot at "få" ordentligt..Så det får välan bli en redig madam där då som man är kvalificerad.. ;o)
Kommentera
-
cath
trashmastadu tar med dig en kamera va? antar att det är fler än jag som vill se hur detta slutar
Skriv upp dig på listan .;=)
jag tar med kameran jag känner på mig att PA vet var krokodilerna finns .
PAFast jag satt o funderade på en tur typ söndag förmiddag eller så..
Vad kul det ska bli
Är ofta i bildgalleriet och dreglar vet precis vad jag vill ha för storlekMen ser fram emot at "få" ordentligt..
PA är du en 1 timmers fiskare ? ..bara så du vet, jag är envis jag kommer få en:=) …skulle vara glad om du höll huvudet på den- för jag vill hålla den en stund innan den återsätts , gosa lite ,måste också få ägna mig åt mina böjelser
Kommentera
-
P A
Ursprungligen postat av cathtrashmasta
Är du över 18 år så är du välkommen att sitta på första parkett .
Skriv upp dig på listan .;=)
jag tar med kameran jag känner på mig att PA vet var krokodilerna finns .
PA
kanske söndag den 4 /9 ?grejen är den att jag kanske ska jobba kl 17.00 men vist borde man hinna få något ….om vi kör från 6.00 , det ordnar sig .
Vad kul det ska bli
Är ofta i bildgalleriet och dreglar vet precis vad jag vill ha för storlek det kommer även bli bra för dig med …tar med mig mitt 8fot spö ….
PA är du en 1 timmers fiskare ? ..bara så du vet, jag är envis jag kommer få en:=) …skulle vara glad om du höll huvudet på den- för jag vill hålla den en stund innan den återsätts , gosa lite ,måste också få ägna mig åt mina böjelser
Och åttafotaren kommer svida bra..
Jag gör allt från 1 timme till hela dagar beroende på humör..Och om jag blir loj, så kan jag slappa i båten som få medans andra dänger sig grönblå.. :o)
Gosa får du så gärna..Och hålla i huvudet med om du vill..Men vill du helst att jag håller huvudet medans du gosar, så inte mej emot..Bara du blir nöjd i dina böjelser.. :o)
Nu är det bara att hoppas på rätt vindar o.s.v. så dom står där dom ska o vi slipper leta allt för mycket. Kan ta med några specialare så du kan låna o inte behöver förköpa dig innan..
Men mer prat om alla detaljer när vi ses..Hade hoppats på idag, men du kommer när du kommer.. :o)
Kommentera
-
cath
Nu öppnar jag igen …
Har e-post problem …
Och visst ja..Det är kallt o blåsigt på sjön..Så bra kläder och brillor mot fartvind och insekter..Småflugor i ögonen i hög fart gör ont..!! :o)
Jag menar jag kommer faktiskt betala för denna tur,
har putsat upp spöt så det är klart .
Vill du att jag tar bort öglan så gör jag det. Är det i strömmen du ska visa mig gäddan
Eller har du den någon annan stans …källaren kanske …?*blink*
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
511 visningar
0 gillar