pytteliten gädda - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pytteliten gädda

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Borrul
    Kan avslöja att jag är en av dem som sitter och läser intrigerna mellan cath och farbror P A.. :>
    haha. du är inte ensam!
    roligaste tråden på länge
    http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Fint!!!

Egentligen bara att ta för er av all förbjuden frukt som rör sig utanför tågstationen. Hälsa från Kristian Seth så förstår alla!

Vill chefen få specialbehandling, aromaterapi, massage eller liknande så hör av dig. Allt för att du skall få stiga i rang!=)

Mvh Kristian S

Ursprungligen postat av cath
      Mr Sturgeon !

Jag fick reda på idag att vi ska resa till Göteborg med jobbet och då berättade jag för min chef om männen på västkusten ,

hon undrade var jag får allt tokigt ifrån … Det roligaste av allt (tycker jag ) är att hon helt plötsligt ville följa med . Så tack till dig :=) nu vet jag hur jag ska smörja chefen ….:=)

PA

Det gick inte så bra ikväll , fick inget ,*suck* känns som en taskig kväll på krogen vet du vad jag menar ? kanske inte...
      sigpic

Kommentera

Ojsan..Trist att du bommade..Men det går fler tåg, som flickan sa..Var lugn för det.
        Trägen vinner och man ska inte skåda given häst i munnen eller hoppa innan man ropar hej..Eller nått.

Kommentera

Flygfisken:
          Mm. Jo det skulle nog vara jätte kul att fiska med PA .
          Jag ska utforska lite annat vatten framöver få se vad som händer .Jag får fantisera så länge om mitt framtida gädd hugg :=)

Egentligen bara att ta för er av all förbjuden frukt som rör sig utanför tågstationen. Hälsa från Kristian Seth så förstår alla!
          Tack Kristian S , du är så snäll .
          Men jag vill inte stiga i rang så jag tar specialbehandling, aromaterapi, massage och liknande själv .

PA
          Ojsan..Trist att du bommade.
          du har så rätt …
          Jag ger inte upp men ibland vill man ha den lilla extra kicken .
          Nu har jag sumpat lite drag … måste jag verkligen besöka en butik .
          Senast ändrad av Guest; 2005-08-24, 06:21.

Kommentera

Flygfisken:
            Mm. Jo det skulle nog vara jätte kul att fiska med PA .
            Jag ska utforska lite annat vatten framöver få se vad som händer .Jag får fantisera så länge om mitt framtida gädd hugg :=)

Tack Kristian S , du är så snäll .
            Men jag vill inte stiga i rang så jag tar specialbehandling, aromaterapi, massage och liknande själv .

PA

du har så rätt …
            Jag ger inte upp men ibland vill man ha den lilla extra kicken .
            Nu har jag sumpat lite drag … måste jag verkligen besöka en butik .
            Nu var du uppe sådär sent igen så man hann somna..Man måste ju tänka på fulsömnen såhär i arbetsveckan..

Kommentera

Jamen , kan ju inte gå lägga mig , tänk farbror PA skriver något ?

Men nu vet jag att efter 24.00 ligger PA och snuttar på kudden och drömmer om den dag då jag kommer in och ankfetts burken kommer fram ….hehe…(håll med ,annars blir det sm*sk )
              heeeeeeeeeeee (jag kan nästan se dig framför mig vilken härlig syn , kommer ta med mig kameran bara så du vet )

Måste jag ösa ur mig lite om gårdagen´s tur …till och med metade, slängde ut i vassen .
              Läst att det är bra att man delar maskarna så lukt osv..sprids mer , men inte ett enda hugg. Jag fattar inte .
              Det borde inte vara så många fiskare där om det inte är ett bra ställe , tycker jag . Fick inget på kast heller ,min buster J kommer förmodligen gå i strejk …pga för lite jobb. ’fuck* *suck**stön*

Jag har inte din förmåga , skulle också vilja attrahera honkön av alla arter hoppas att jag kan få lära mig av dig , kanske borde ta med mig läppstiftet i alla fall på mina turer …

Tänker skaffa en liten båt , eka så kan man komma ut , vilken frihet .

Jag flirtade till mig lite shopping ledigt i slutet av veckan , vill gärna tro att min otur hänger på betet , det är bra för butikerna och lådan håller på att bli full .Dags att byta ut syskrinet till en resväska .

*NU sitter PA och suckar och skakar på huvudet…dessa nybörjare …*
              Senast ändrad av Guest; 2005-08-24, 11:14.

Kommentera

Jamen , kan ju inte gå lägga mig , tänk farbror PA skriver något ?

Men nu vet jag att efter 24.00 ligger PA och snuttar på kudden och drömmer om den dag då jag kommer in och ankfetts burken kommer fram ….hehe…(håll med ,annars blir det sm*sk )
                heeeeeeeeeeee (jag kan nästan se dig framför mig vilken härlig syn , kommer ta med mig kameran bara så du vet )

Måste jag ösa ur mig lite om gårdagen´s tur …till och med metade, slängde ut i vassen .
                Läst att det är bra att man delar maskarna så lukt osv..sprids mer , men inte ett enda hugg. Jag fattar inte .
                Det borde inte vara så många fiskare där om det inte är ett bra ställe , tycker jag . Fick inget på kast heller ,min buster J kommer förmodligen gå i strejk …pga för lite jobb. ’fuck* *suck**stön*

Jag har inte din förmåga , skulle också vilja attrahera honkön av alla arter hoppas att jag kan få lära mig av dig , kanske borde ta med mig läppstiftet i alla fall på mina turer …

Tänker skaffa en liten båt , eka så kan man komma ut , vilken frihet .

Jag flirtade till mig lite shopping ledigt i slutet av veckan , vill gärna tro att min otur hänger på betet , det är bra för butikerna och lådan håller på att bli full .Dags att byta ut syskrinet till en resväska .

*NU sitter PA och suckar och skakar på huvudet…dessa nybörjare …*

Varken suckar eller skakar på huvet..Har också varit nybörjare en gång i världen..Undrar mest vad du slängde i vassen..? :oP

Smisk låter kanon..Lovar att jag varit väldigt stygg och olydig senaste tiden.. ;o)

Kommentera

Cath, om du är seriöst båtsugen så kolla på http://www.portabote.com/
                  How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Alessandro :Är den verkligen säker? …tänkte även knöla ner mina två barn i båten . Men intressant förvaring ska studera sidan mer…
                    Tack Alessandro

PA
                    Undrar mest vad du slängde i vassen..? :oP
                    Vi kan ta en tur får du se själv ... ett intressant ställe vi skulle kunna studera vad fiskarna gör i vassen bla.

Smisk låter kanon..Lovar att jag varit väldigt stygg och olydig senaste tiden.. ;o)
                    Jaså du PA , jag förstod det.. mm….världen är full av olydiga farbröder ..

tagande och givande om du hjälper mig så hjälper jag dig … jag vill ha en gädda kör på ...
                    Senast ändrad av Guest; 2005-08-24, 12:57.

Kommentera

• Ursprungligen postat av cath
                      Alessandro :Är den verkligen säker? …tänkte även knöla ner mina två barn i båten . Men intressant förvaring ska studera sidan mer…
                      Tack Alessandro

PA

Vi kan ta en tur får du se själv ... ett intressant ställe vi skulle kunna studera vad fiskarna gör där bla.

Jaså du PA , jag förstod det mm….världen är full av olydiga farbröder ..

Du vet allt är ett tagande och givande om du hjälper mig så hjälper jag dig … jag vill ha en gädda
                      Jag hjälper dig självklart..Byta gädda mot smisk är allt för lockande för att gås miste om.. ;o)

Jag har lovat dig gädda, och gädda ska du få..När du kommer förbi så kan vi prata om när du vill hänga på. Ser verkligen fram emot det.
                      9-11/9 , är det dock knepigt. Ska ut med Jochen Böttcher från tyska "Pikeworld" på fredagen..Och sedan jobba på flytande båtmässan på Biskoppsudden lördagen o söndagen. (Kanske jag skrivit förut..Verkar så bekant på något sätt..Hmm..Alzheimer nu igen..)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
                      2 svar
                      511 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg nowinferior  
                      Startad av Willard, 2023-12-16, 11:28